Το Προφίλ μου |
Τι είναι σελίδα Δημόσιου Προφίλ; Κάθε μέλος έχει μια δημοσίως εμφανή σελίδα προφίλ. Αυτή η σελίδα περιλαμβάνει τις πληροφορίες που παρέχονται από το μέλος, είτε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής είτε αργότερα μέσω του πίνακα ελέγχου χρήστη. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να εμφανίσετε το προφίλ ενός μέλους. Όποτε βλέπετε το όνομα ενός μέλους, κάνοντας κλικ σε αυτό θα σας δείξει τη σελίδα του προφίλ τους. Η Λίστα ΜΕλών σας επιτρέπει να δείτε όλα τα εγγεγραμμένα μέλη, και να αποκτήσετε γρήγορη πρόσβαση στα δημόσια προφίλ. Όταν είστε συνδεδεμένοι, μπορείτε επίσης να δείτε το δημόσιο προφίλ σας κάνοντας κλικ στο όνομα χρήστη σας (username) που παρουσιάζεται στην κορυφή της σελίδας. Μπορείτε επίσης να πάτε κατ' ευθείαν σε ένα προφίλ εάν ξέρετε το όνομα χρήστη κάποιου μέλους γράφοντας στο φυλλομετρητή σας (browser): http://www.example.com/member.php?username=<username of the member> Τι εμφανίζεται στη σελίδα Δημόσιου Προφίλ; Οι πληροφορίες καταλόγου δημόσιου προφίλ για το μέλος κάτω από την ετικέτα "Για Μένα" (About me), περιλαμβάνει τις στατιστικές πληροφορίες, όπως ο αριθμός δημοσιεύσεων που έχει κάνει και η ημερομηνία εγγραφής του. Αυτές οι πληροφορίες παρουσιάζονται κάτω από την ετικέτα "Στατιστικά" (Statistics). άλλες πληροφορίες περιλαμβάνουν έναν κατάλογο φίλων (?), τις εικόνες των προφίλ τους (εάν έχουν ορισθεί από το μέλος), και ένα κατάλογο μελών που έχουν επισκεφτεί πρόσφατα τη σελίδα του προφίλ. Επίσης παρουσιάζεται ένας κατάλογος των λευκωμάτων φωτογραφίας του χρήστη (?) και οι ιδιότητες μέλους κοινωνικής ομάδας (?). Τι είναι τα μηνύματα επισκεπτών; Τα μηνύματα επισκεπτών είναι δημοσίως εμφανή μηνύματα που ταχυδρομούνται στις σελίδες προφίλ των μελών. Για να ταχυδρομήσετε ένα μήνυμα, κάντε κλικ στην ετικέτα "Μηνύματα Επισκεπτών", και χρησιμοποιήστε τη φόρμα στην κορυφή του τμήματος. Θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε μόνο ορισμένη μορφοποίηση για αυτά τα μηνύματα, όπως περιγράφεται κάτω από το παράθυρο επεξεργασίας. Αυτό το μήνυμα θα είναι ορατό από όλους τους επισκέπτες του προφίλ, συμπεριλαμβανομένων των φιλοξενουμένων χρηστών και των ρομπότ μηχανών αναζήτησης εάν ο διοικητής το έχει επιτρέψει. Για να επικοινωνήσετε ιδιαιτέρως με ένα μέλος, στείλετε ένα Προσωπικό Μήνυμα αντ' αυτού. Τα μηνύματα επισκεπτών μπορούν να αλλαχθούν ή να διαγραφούν από τους Συντονιστές ή το μέλος που ανήκει το προφίλ. Εάν βλέπετε ένα Μήνυμα Επισκέπτη που δεν είναι κατάλληλο, μπορείτε να προειδοποιήσετε τους Συντονιστές κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο "Αναφορά". Ο σύνδεσμος "άνοιγμα συνομιλίας" σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα επισκεπτών μεταξύ του μέλους και του ιδιοκτήτη του προφίλ. |
Πίνακας Ελέγχου |
Ο Πίνακας Ελέγχου Χρήστη (γνωστός και σαν User CP) είναι ο χώρος που μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας και να κάνετε τις επιλογές σας. Για να εμφανίσετε το User CP, πρέπει να έχετε εγγραφεί στα forums. Αφού συνδεθείτε πατήστε στο "Πίνακας Ελέγχου" που βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας. Η κύρια σελίδα του πίνακα ελέγχου χρήστη περιλαμβάνει τις τυχόν Ειδοποιήσεις, περιλαμβανομένων των νέων Προσωπικών Μηνυμάτων και τις αιτήσεις Φιλίας εν αναμονή. Πρόσθετες σελίδες και φόρμες σας επιτρέπουν να επεξεργαστείτε:
|
Αλαγή δεδομένων χρήστη |
Πώς μπορώ να αλλάξω τις λεπτομέρειες του λογαριασμού μου; Μπορείτε να αλλάξετε τις λεπτομέρειες του λογαριασμού σας μέσω του Πίνακας Ελέγχου Χρήστη. Για τις βασικές λεπτομέρειες του προφίλ (περιλαμβανομένης της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του κωδικού σας) κάντε κλικ στο σύνδεσμο 'Επεξεργασία λεπτομερειών' επιλογή μέσα στο Πίνακα Ελέγχου. Αυτή η σελίδα σας επιτρέπει ορίσετε διάφορες απαραίτητες και προαιρετικές λεπτομέρειες, μερικές από τις οποίες θα εμφανίζονται στο δημόσιο προφίλ σας. Με εξαίρεση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μην καταχωρείτε πληροφορίες που δεν θέλετε να είναι εμφανείς δημοσίως. |
Υπογραφές, Avatars και Εικόνες Προφίλ |
Τι είναι η Υπογραφές Οι Υπογραφές ('Signatures') περιέχουν πληροφορίες που θέλετε να εμφανίζονται σε όλα σας τα μηνύματα. Μπορούν να περιλαμβάνουν εικόνες, συνδέσμο για την προσωπική σας ιστοσελίδα, αποσπάσματα κλπ. Τι είναι τα είδωλα (avatars); Τα είδωλα (Avatars) είναι μικρές εικόνες που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιο μέλος για την διάκριση του από τα άλλα μέλη της κοινότητας. Σε μερικές περιπτώσεις ο Διαχειριστής μπορεί να περιορίσει την χρήση των ειδώλων σε ορισμένα μέλη μόνο. Ο Διαχειριστής μπορεί επίσης να βάλει στη διάθεση των μελών μερικά είδωλα για χρήση, ή τα επιτρέψει στα μέλη να ανεβάσουν κάποιο είδωλο από το σκληρό τους δίσκο. Τα είδωλα εμφανίζονται σαν μέρος των πληροφοριών για το μέλος στα μηνύματά του καθώς επίσης και στο δημόσιο προφίλ κάθε μέλους. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με είδωλα κάντε κλικ εδώ. Τι είναι οι εικόνες του προφίλ; Οι Εικόνες του Προφίλ είναι φωτογραφίες που μπορούν να ανεβάσουν τα μέλη και εμφανίζονται στο δημόσιο προφίλ κάθε μέλους. Η δυνατότητα αυτή μπορεί να απαγορευτεί από τον Διαχειριστή. Πώς ορίζω υπογραφές, είδωλα και εικόνες προφίλ; Μπορείτε να ορίσετε και να αλλάξετε την υπογραφή σας, το είδωλο σας και την εικόνα του προφίλ σας στον "Πίνακα Ελέγχου Χρήστη" (με την προϋπόθεση ότι ο διαχειριστής έχει ενεργοποιήσει αυτές τις δυνατότητες). Για τις υπογραφές κάντε κλικ στο 'Επεξεργασία Υπογραφής' στο Επιλογές και προτιμήσεις στην μπάρα μέσα στο Πίνακα Ελέγχου Χρήστη. Για να επιλέξετε ένα υπάρχον είδωλο (avatar) ή να ανεβάσετε ένα νέο, κάντε κλικ στο 'Επεξεργασία Ειδώλου (Avatar)'. Για να ανεβάσετε μια εικόνα στο προφίλ κάντε κλικ στο 'Επεξεργασία εικόνας προφίλ' στην σελίδα του Προφίλ σας. |
Άλλες Ρυθμίσεις και Επιλογές |
Τι κάνουν οι άλλες Επιλογές; Στο Πίνακα Ελέγχου Χρήστη, υπάρχει ένας σύνδεσμος Επιλογές & Προτιμήσεις που γράφει 'Επεξεργασία επιλογών'.
|
Σελίδα Προφίλ- εξατομίκευση |
Πώς μπορώ να προσαρμόσω την σελίδα του Προφίλ μου; Μπορείτε να επεξεργαστείτε το σχεδιασμό και το στυλ του Δημόσιου προφίλ σας (εάν έχει ενεργοποιηθεί αυτή η επιλογή από τον Διαχειριστή) μέσω του συνδέσμου 'Προσαρμογή του Προφίλ' στον Πίνακα Ελέγχου Χρήστη. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα χρώματα τις γραμματοσειρές τα περιγράμματα και άλλα στοιχεία της σελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες σαν φόντο για διάφορα τμήματα του προφίλ σας. Θα πρέπει πρώτα να ανεβάσετε τις φωτογραφίες για το φόντο σε ένα λεύκωμα φωτογραφιών που θα δημιουργήσετε (?). Οι φωτογραφίες για το φόντο πρέπει να προέρχονται από λευκώματα φωτογραφιών που είναι δημόσια. Δεν μπορείτε να κάνετε χρήση φωτογραφιών που βρίσκονται σε Προσωπικά λευκώματα. |
Κοινωνικές Ομάδες (Social Groups) |
Οι κοινωνικές ομάδες δεν είναι ενεργοποιημένες γι'αυτό το επεξηγηματικό κείμενο δεν έχει μεταφραστεί.
What is a social group? A social group is a group of people usually with a particular interest or something else in common. It provides a way of communicating between members as well as sharing photos or other images. You can get to the list through 'Group Memberships' section on your public profile (?). The Social Groups list page displays all groups that have been created. You can list the groups by the number of members, messages or pictures, the group name, when the group was created or by the date of the most recent message posted. You can use the controls provided to search for a group. How do I join a group? To join a group, click the group title then click 'Join Group'. When you have joined a group, its name will be shown in your public profile. You must be a logged-in, registered member to join groups. Can I create my own social group? As a registered member, you can create your own social group (providing the administrator allows this). Go to the groups page and click 'Create A New Group'. Complete the title and description for your group then select the type. There are three types of groups:
|
Φίλοι & Επάφές |
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός Φίλου και μιας Επαφής; Η φιλία είναι αμοιβαία, είναι αμφίδρομη σχέση μεταξύ δύο μελών. Ξεκινά με πρόταση από το ένα μέλος και γίνεται αποδεκτή από το άλλο. Η Επαφή είναι μονόδρομη σχέση φιλίας. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν το δεύτερο μέλος δεν αποδεχτεί την πρόταση φιλίας, μια αίτηση φιλίας είναι σε εκκρεμότητα, ή δεν επιθυμείτε να συνάψετε φιλία και θέλετε να τους βλέπετε απλά σαν επαφές και μόνο. Πού εμφανίζεται η Λίστα Φίλων και Επαφών; Οι Φίλοι σας και οι Επαφές σας εμφανίζονται στη σελίδα 'Επαφές και Φίλοι' στο Πίνακα Ελέγχου Χρήστη. Οι φίλοι σας εμφανίζονται και στη σελίδα του προφίλ σας. Πώς μπορώ να ζητήσω σε κάποιον να γίνουμε φίλοι, να αποδεχθώ μια πρόταση φιλίας ή να διακόψω μια υπάρχουσα σχέση φιλίας; Υπάρχουν δύο τρόποι να ζητήσετε σε κάποιον να γίνεται Φίλοι. Ο πιο εύκολος είναι να εμφανίσετε την σελίδα του προφίλ του μέλους που θέλετε να γίνετε φίλοι και να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο 'Befriend'. Ο δεύτερος τρόπος είναι να προσθέσετε πρώτα το μέλος που θέλετε να γίνετε φίλοι στις επαφές σας. Στη συνέχεια στη σελίδα "Επαφές και Φίλοι" ζητήστε να γίνετε φίλοι τσεκάροντας το κουτάκι που βρίσκεται δίπλα από το όνομα και έχει την ετικέτα "Φίλος". Τέλος αποθηκεύστε (Save) την σελίδα. Εάν γνωρίζετε το όνομα χρήστη (username) του ατόμου που θέλετε να γίνεται φίλοι μπορείτε να στείλετε ένα αίτημα φιλίας χρησιμοποιώντας το κουτί που σας παρέχεται και κάνοντας κλικ στο 'Πρόσθεση Φίλου' (Add Friend). Για να αποδεχθείτε κάποιον σαν Φίλο, ανοίξτε την σελίδα "Επαφές και Φίλοι". Στο κάτω μέρος της σελίδας θα εμφανιστεί μια λίστα από αιτήσεις που εκκρεμούν. Τσεκάρετε το κουτί των αιτήσεων που θέλετε να αποδεχθείτε, τσεκάρετε το κουμπί "Αποδοχή" και αποθηκεύστε τις αλλαγές. Εάν δεν θέλετε να συνάψετε φιλία τότε επιλέξτε "Απόρριψη" (Reject). Διακοπή μιας φιλίας μπορεί να γίνει με 3 τρόπους.
|
Λευκώματα και φωτογραφίες (Albums and Pictures) |
Τα λευκώματα και οι φωτογραφίες δεν είναι ενεργοποιημένα γι'αυτό το επεξηγηματικό κείμενο δεν έχει μεταφραστεί. |
Προσωπικά μηνύματα |
Εάν ο Διαχειριστής έχει ενεργοποιήσει τα Προσωπικά μηνύματα, τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να ανταλλάσουν προσωπικά μηνύματα. Πώς στέλνω Προσωπικά Μηνύματα; Τα Προσωπικά Μηνύματα λειτουργούν παρόμοια με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, αλλά προορίζονται για τα εγγεγραμμένα μέλη του forum. Μπορείτε να περιλάβετε BB code, εικονίδια smilies και εικόνες στα προσωπικά μηνύματα που στέλενετε. Μπορείτε να στείλετε προσωπικό μήνυμα σε κάποιο μέλος του forum κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο 'Αποστολή Προσωπικού Μηνύματος' στην περιοχή Προσωπικών μηνυμάτων του πίνακα ελέγχου χρήστη (περισσότερες πληροφορίες), ή κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο "Αποστολή Προσωπικού Μηνύματος" στο μενού που εμφανίζεται στο στο μήνυμα κάποιου μέλους όταν κάνετε κλικ στο όνομά του. Όταν στέλνετε ένα μήνυμα έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε ένα αντίγραφο στον Φάκελο σας "Απεσταλμένα". Πώς εργάζομαι με τους φακέλους προσωπικών μηνυμάτων; Εξ ορισμού, θα έχετε δύο φακέλους στην περιοχή προσωπικών μηνυμάτων σας. Αυτοί είναι "εισερχόμενα" (inbox) και "Απεσταλμένα" (sent items). Ο φάκελος 'Εισερχομένων' περιέχει τα νέα μηνύματα που λαμβάνετε. Σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που έχετε λάβει, με το όνομα του προσώπου που το έστειλε, καθώς και την ημερομηνία και την ώρα αποστολής. Ο φάκελος 'Απεσταλμένων' περιέχει αντίγραφα των μηνυμάτων που έχετε στείλει, εφόσον έχετε ορίσει ότι επιθυμείτε να κρατήσετε ένα αντίγραφο για μελλοντική αναφορά. Μπορείτε να δημιουργήσετε πρόσθετους φακέλους για τα μηνύματά σας κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο 'Επεξεργασία Φακέλων'. Κάθε φάκελος έχει ένα σύνολο στοιχείων ελέγχου που σας επιτρέπουν να επιλέξετε και να διαχειριστείτε τα μηνύματα. Εάν επιλέξετε ένα μήνυμα μπορείτε να κάνετε κάποια από τις παρακάτω ενέργειες:
Θα πρέπει να διαγράφετε περιοδικά τα παλαιά μηνύματα, καθώς ο Διαχειριστής έχει ορίσει όρια για τον αριθμό προσωπικών μηνυμάτων και τον χώρο που αυτά καταλαμβάνουν και μπορείτε να έχετε στους φακέλους σας. Εάν υπερβείτε αυτά το όρια, δεν θα είστε σε θέση να στείλετε ή να λάβετε τα νέα μηνύματα έως ότου διαγράψετε μερικά παλαιά. Εάν θέλετε να διατηρήσετε ένα αρχείο των μηνυμάτων σας πριν να τα διαγράψετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε από τις επιλογές 'Κατέβασμα ως …' που αναφέρθηκαν παραπάνω για να κρατήσετε ένα αντίγραφο και να το αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας. Όποτε διαβάζετε ένα μήνυμα, θα έχετε την επιλογή να απαντήσετε ή να το προωθήσετε σε ένα άλλο μέλος του forum. Μπορείτε επίσης να προωθήσετε ένα μήνυμα σε άτομα από την λίστα των επαφών σας. Πώς παρακολουθώ τα μηνύματα; Όταν στέλνετε ένα νέο προσωπικό μήνυμα, μπορείτε να ζητήσετε αποδεικτικό ανάγνωσης (read-request). Έτσι μπορείτε να ελέγξετε εάν ένα μήνυμα έχει διαβαστεί ή όχι από τον παραλήπτη του. Για να το κάνετε αυτό, πηγαίνετε στην σελίδα 'Παρακολούθηση Μηνύματος' (Message Tracking). Αυτή η σελίδα διαιρείται σε δύο τμήματα: αδιάβαστα και διαβασμένα μηνύματα. Το τμήμα αδιάβαστων μηνυμάτων παρουσιάζει όλα τα μηνύματα που έχετε στείλει με ένα αίτημα αποδεικτικού ανάγνωσης, και δεν έχουν διαβαστεί ακόμα από τον παραλήπτη τους. Το τμήμα διαβασμένων μηνυμάτων παρουσιάζει όλα μηνύματα που έχετε στείλει με ένα αίτημα αποδεικτικού ανάγνωσης και έχουν διαβαστεί από τον παραλήπτη τους. Η ώρα ανάγνωσης του μηνύματος εμφανίζεται επίσης. Μπορείτε να τερματίσετε την παρακολούθηση κάποιου μηνύματος επιλέγοντάς το και κάνοντας κλικ στο κουμπί 'Τέλος παρακολούθησης' (End Tracking). Όταν λαμβάνετε ένα μήνυμα με αίτημα αποδεικτικού ανάγνωσης, μπορείτε να έχετε την επιλογή να διαβάσετε το μήνυμα αρνούμενος το αίτημα αποδεικτικού. Για να το κάνετε αυτό, κάντε απλά κλικ στο σύνδεσμο 'άρνηση Αποδεικτικών' δίπλα στον τίτλο του μηνύματος εάν εμφανίζεται. |
Συνδρομές |
Τι είναι συνδρομές; Οι συνδρομές είναι ένας τρόπος παρακολούθησης θεμάτων ή συζητήσεων. Μπορείτε να επιλέξετε το πώς θα ειδοποιείστε για τις αλλαγές - παραδείγματος χάριν με το να τις απαριθμείτε στοn Πίνακα Ελέγχου Χρήστη αλλά και τη λήψη ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για καθεμία αλλαγή. Πώς κάνω συνδρομή / προσυπογράφω σε ένα θέμα ή ένα φόρουμ; Για να προσυπογράψετε σε ένα forum, κάντε κλικ στo σύνδεσμο Εργαλεία forum που βρίσκεται επάνω από τον κατάλογο θεμάτων κατόπιν επιλέξτε Συνδρομή στη συζήτηση (Subscribe to Forum). Θα σας δοθεί η δυνατότητα να διαλέξετε τον τρόπο συνδρομής. Αν η συζήτηση που επιλέξατε για συνδρομή έχει υπό-συζητήσεις τότε η συνδρομή σας θα επεκταθεί στις υπό-συζητήσεις αυτόματα. Για να προσυπογράψετε σε ένα θέμα, κάντε κλικ στο σύνδεσμο Εργαλεία Θεμάτων που είναι στη κορυφή της λίστα των μηνυμάτων κατόπιν επιλέξτε Συνδρομή στο θέμα (Subscribe to Thread). Θα σας δοθεί η δυνατότητα να διαλέξετε τον τρόπο συνδρομής για αυτό το θέμα. Ποιοι τρόποι συνδρομής είναι διαθέσιμοι; Υπάρχουν διάφοροι τρόποι συνδρομής φόρουμ διαθέσιμοι.
Οι συνδρομές θεμάτων έχουν τις ίδιες επιλογές με τις συνδρομές συζητήσεων (forum) με την ακόλουθη πρόσθετη επιλογή:
Πώς διαχειρίζομαι τις συνδρομές και τους φακέλους; Οι συνδρομές θεμάτων μπορούν να ταξινομηθούν στους φακέλους για εύκολη διαχείριση. Μπορείτε να δημιουργήσετε όσους φακέλους θέλετε, από το 'Επεξεργασία Φακέλων' στο τμήμα 'Συνδρομή σε θέμα' του πίνακα ελέγχου χρήστη. Για να προσθέσετε έναν νέο φάκελο, εισάγετε το όνομα του φακέλων σε ένα από τα κενά κελιά και αποθηκεύστε τη σελίδα. Για να διαγράψετε έναν φάκελο, διαγράψτε το όνομα του φακέλου. Η επεξεργασία ενός φακέλου γίνεται απλά με επεξεργασία του όνοματος του φακέλου στον κατάλογο. Μπορείτε επίσης να διαχειριστείτε τις μεμονωμένες συνδρομές σας κάνοντας κλικ στο 'Κατάλογος Συνδρομών' κάτω από τα "προσυπογραμμένα θέματα" στο πίνακα ελέγχου χρήστη. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε ποιες συνδρομές επιθυμείτε να διαχειριστείτε και να τις διαγράψετε, να τις μετακινήσετε προς έναν άλλο φάκελο, ή να αλλάξετε τον τύπο συνδρομής τους. Οι συνδρομές στις συζητήσεις (forums) δεν ρυθμίζονται μέσω της σελίδας Κατάλογος Συνδρομών και εμφανίζονται στη σελίδα του πίνακα ελέγχου χρήστη όπου περιέχουν την επιλογή να διαγραφούν από τη συνδρομή στ συζήτηση (forum). |
Αξιολόγηση χρήστη |
Τι είναι φήμη; Η φήμη είναι ένας τρόπος αξιολόγησης των μελών ανάλογα με την ποιότητα των μηνυμάτων τους. Εάν ο Διαχειριστής έχει ενεργοποιήσει την τη φήμη, τότε η εικόνα της φήμης θα είναι ορατή στα μηνύματα. Η φήμη μπορεί να είναι θετική Πώς δίνω τη φήμη; Για να δώσετε τη φήμη, κάντε κλικ στην εικόνα φήμης στο μήνυμα. Αυτό θα εμφανίσει ένα έντυπο προς συμπλήρωση της φήμης και το λόγο για τη φήμη αυτή. Εάν η αρνητική φήμη είναι εκτός λειτουργίας δεν θα εμφανιστεί στο έντυπο. Δεν μπορείτε να δώσετε φήμη για το ίδιο θέμα δύο φορές. Πώς ξέρω ποια φήμη έχω λάβει; Μπορείτε να δείτε τη φήμη που έχετε λάβει στο κάτω μέρος της σελίδας Πίνακα ελέγχου χρήστη (User Control Panel) Εδώ θα δείτε την πιο πρόσφατη φήμη που έχετε λάβει και εάν αυτή είναι θετική, αρνητική ή ουδέτερη. Η συνολική φήμη σας θα παρουσιαστεί ως σειρά δεικτών φήμης στα μηνύματα και το προφίλ σας. Όσο πιο θετική είναι η φήμη σας, τόσο περισσότερες εικόνες θετικής μνήμης θα εμφανισθούν. Όσο πιο αρνητική είναι η φήμη σας, τόσο περισσότερες εικόνες αρνητικής μνήμης θα εμφανισθούν. Πόση φήμη δίνεται; Ποια είναι η δύναμη της φήμης; Εάν ο Διαχειριστής το έχει επιτρέψει, το ποσό φήμης που κάθε χρήστης θα δώσει (ή θα αφαιρέσει αν είναι αρνητική) εμφανίζεται στα μηνύματα του χρήστη ως "δύναμη φήμης". Η αξία της δύναμης φήμης καθορίζεται από το Διαχειριστή και μπορεί να αυξηθεί κατά τη διάρκεια του χρόνου ανάλογα με τις ρυθμίσεις που έχουν γίνει. Τι εάν δεν θέλω καθένας να μπορεί να δει τη φήμη μου; Μπορείτε να θέσετε εκτός λειτουργίας την εμφάνιση της φήμης σας μέσω του πίνακα ελέγχου χρήστη και επιλέγοντας επεξεργασία επιλογών. Σε αυτήν την σελίδα θα βρείτε ότι ένα κουτάκι ελέγχου με ετικέτα "Εμφάνιση της Φήμης". Η απενεργοποίηση αυτού θα αφαιρέσει την εμφάνιση της φήμης σας και θα αντικατασταθεί με την εκτός λειτουργίας εικόνα φήμης. Μπορείτε να συνεχίσετε να δίνετε και να λαμβάνετε φήμη ενώ η εμφάνιση της φήμης σας βρίσκεται εκτός λειτουργίας. |