Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
συγκεντρωτική κατάσταση
Καλημέρα σας, Κατά πρώτον να σας ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθεια που έχω πάρει μέσα από το forum για διάφορα θέματα που είχα με το excel. Το αρχείο που επισυνάπτω είναι μια μηνιαία κατάσταση προσωπικού σε οικοδομή, σε κάθε έργο που έχει η εταιρία δημιουργώ και από ένα αρχείο στο τέλος του μήνα σύμφωνα με τα δεδομένα που μου στέλνει ο εκάστοτε εργοδηγός του έργου. Το θέμα μου είναι ότι έχω πολλά έργα και οι εργαζόμενοι κάθε μέρα εναλλάσσονται σε αυτά, θέλοντας και μη θα υπάρξουν διπλά μεροκάματα από δικό μου λάθος στην καταχώρηση ή λάθος δεδομένων από τους εργοδηγούς. Εδώ χρειάζομαι την βοήθεια σας αν μπορώ να κάνω ένα συγκεντρωτικό αρχείο που να παίρνει αυτόματα τα δεδομένα από το κάθε αρχείο (μέχρι σήμερα το κάνω copy paste). |
#2
| ||||
| ||||
Καλησπέρα Ορέστη, Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια! Το τελικό συγκεντρωτικό αρχείο κάθε έργου θα πρέπει να έχει τέτοια μορφή ώστε να αντλεί από τα 12 μηνιαία αρχεία (το παράδειγμα που ανέβασες) τα στοιχεία που χρειάζεσαι. Έχεις κάποια μορφή για το τελικό αρχείο για το τι ακριβώς συγκεντρωτικά δεδομένα θέλεις να μαζεύεις; Ένα παράδειγμα είναι να έχεις ένα φύλλο ΚΑΛΠΑΤΖΙΔΕΣ και ένα για ΣΙΔΕΡΑΔΕΣ, όπου θα συγκεντρώνονται τα σύνολα υπερωριών ανά εργάτη και μήνα. Πολύ πιθανόν να γίνει με κώδικα VBA έτσι ώστε να επιλέγεις τα επιθυμητά αρχεία και να προστίθενται στο συγκεντρωτικό αρχείο.
__________________ Your Curiosity Will Be The Death Of You! |
#3
| |||
| |||
κύριε Χρήστο στην φωτογραφία σας παραθέτω ένα παράδειγμα και σας γράφω 2 λόγια. ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. με κώδικα vba σίγουρα γίνεται άλλα δεν το εχω καταφέρει ακόμα. Πριν απο καιρό βρήκα παρόμοιο κώδικα αλλά δεν μπόρεσα να το κουμπώσω στο δικό μου. |
#4
| ||||
| ||||
Καλημέρα Ορέστη, Αυτό που χρειάζεσαι ένα συγκεκντρωτικό αρχείο ελέγχου όπου θα επιβεβαιώνει πως κανένας εργαζόμενος δεν έχει εργαστεί σε περισσότερα από ένα έργα μέσα σε μια ημέρα; Π.χ. το νέο αρχείο να έχει δύο φύλλα (ΚΑΛΟΥΠΑΤΖΗΔΕΣ και ΣΙΔΕΡΑΔΕΣ) με όλα τα ονόματα των εργαζομένων και σε ποια έργα έχει ασχοληθεί ο καθένας τους ανά ημέρα χωρίς σύνολα υπερωριών. Σου έστειλα και προσωπικό μήνυμα χθες αν θέλεις να το συζητήσουμε.
__________________ Your Curiosity Will Be The Death Of You! |
#5
| ||||
| ||||
Καλημέρα Ορέστη, Ελπίζω το συνημμένο αρχείο να σε βοηθήσει όσο γίνεται στον έλεγχο των αρχείων ανά μήνα. Περιέχονται μακρονετολές, οπότε πρέπει να είναι ενεργοποιημένες για τη σωστή λειτουργία του κώδικα. Υπάρχουν δύο πίνακες (ΚΑΛΟΥΠΑΤΖΗΔΕΣ και ΣΙΔΕΡΑΔΕΣ) των 300 γραμμών, όπου καταχωρούμε χειροκίνητα όλους τους μοναδικούς κωδικούς ανά εργαζόμενο στον αντίστοιχο πίνακα. Κάθε πίνακας αποτελείται από 31 στήλες (ημέρες) και ο μήνας που αφορούν επιλέγεται στα κελιά Α1 (έτος) και Β1 (μήνας). Οι ημερομηνίες προσαρμόζονται ανάλογα και οι 29, 30, 31 γίνονται μαύρες, όταν δεν ανήκουν στον επιλεγμένο μήνα. Με το κουμπί ΑΝΟΙΓΜΑ επιλέγεις τα αρχεία των έργων που αφορούν το μήνα στο Β1 και στους πίνακες αθροίζονται οι άσσοι στις αντίστοιχες ημερομηνίες που δούλεψε ο κάθε εργαζόμενος. Σε όσα κελιά υπάρχει αριθμός, θα υπάρχει και σχόλιο με τα έργα που ασχολήθηκε ο εργαζόμενος. Όταν ένα κελί γίνει πορτοκαλί με έντονη γραφή, αυτό σημαίνει πως εκείνη την ημέρα ο εργαζόμενος ασχολήθηκε σε παραπάνω από ένα έργα, γιατί βρέθηκαν τόσοι άσσοι όσοι αναφέρει το άθροισμα που υπάρχει στο κελί. Φυσικά, το σχόλιο θα αναφέρει όλα τα έργα στα οποία δηλώθηκε ο εργαζόμενος. Με το κουμπί ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ απαλείφονται όλα τα δεδομένα από τυχόν εισαγωγές αρχείων και από τους δύο πίνακες, πλην των εργαζομένων. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ 1. Για τη σωστή λειτουργία του αρχείου, όλα τα αρχεία που ανοίγονται θα πρέπει να έχουν πάντα την ίδια γραμμογράφηση με το αρχικό σου αρχείο. Το πρώτο και το δεύτερο φύλλο εργασίας θα πρέπει πάντα να αφορούν τους καλουπατζήδες ενώ το τρίτο και τέταρτο τους σιδεράδες. Δηλαδή αν μεταφέρεις τα φύλλα με τα σύνολα στην αρχή, θα υπάρχει λάθος εισαγωγή δεδομένων. Ο κώδικας ελέγχει τα δύο πρώτα φύλλα των αρχείων με τη σειρά που αναφέρω. 2. Για τη σωστή εισαγωγή των έργων ως σχόλια, θα πρέπει πάντα στο πρώτο φύλλο εργασίας (ΚΑΛΠΑΤΖΙΔΕΣ ΑΠΟ 1-15 ) και στο κελί Α3, να γράφεται μια σχετική περιγραφή του έργου που αφορά το εκάστοτε αρχείο (π.χ. 207 ΜΕΡΕΜΕΤΙΑ). 3. Μπορούμε να ανοίγουμε ένα-ένα τα αρχεία (κουμπί ΑΝΟΙΓΜΑ), αλλά αν εκ παραδρομής επιλέξουμε κάποιο αρχείο δύο φορές, τότε θα γίνει διπλή εισαγωγή ημερών. Σ' αυτήν την περίπτωση επιλέγουμε ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ. Οπότε συνιστάται η επιλογή των αρχείων να γίνεται ομαδικά (π.χ. 30 αρχεία διαφορετικών έργων που αφορούν το Νοέμβριο).
__________________ Your Curiosity Will Be The Death Of You! |
#6
| |||
| |||
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
καλημέρα σας, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Χρήστο για την δημιουργία του αρχείου, είναι αρχείο για έλεγχο πολλαπλών έργων με συνεχείς μετακινήσεις των εργαζομένων στα έργα μέσα στον μήνα. Αν κάποιος δουλεύει για οικοδομή, εχω φτιάξει και ηλεκτρονικό ΒΗΔΑΠ μπορώ να το δώσω. |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[Γενικά] Συγκεντρωτική κατάταση επιλέγοντας ημερομηνία | nsrentzos | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 2 | 21-12-20 10:23 |
[Συναρτήσεις] Με βάση το ID και κατάσταση - αυτόματη αλλαγή κατάστασης σε δεύτερο φύλλο | MakisPgr | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 5 | 19-09-20 13:45 |
[Εκτύπωση] Εκτύπωση συνόλων σε κατάσταση απογραφής | LEO | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 8 | 08-02-19 15:51 |
[Excel07] Αντιστοίχηση στοιχείων σε κατασταση προσωπικού | nkouk | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 12 | 10-02-16 23:58 |
[ Φόρμες ] Κατάσταση Ανθρώπων Ανά Ημερομηνία | stelianta | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 6 | 26-01-12 22:27 |
Η ώρα είναι 20:36.