Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
Πρόγραμμα Αδειών Προσωπικού
Καλημέρα σας Θα ήθελα την βοήθεια σας, μιας και είμαι σχετικά αρχάριος στο excel. Έχω ένα Πρόγραμμα Αδειών Προσωπικού. Στο pc που θα λειτουργεί, απαγορεύεται η VBA και οι μακροεντολές. Γι' αυτό και είναι μόνο με συναρτήσεις. Εκεί που έχω κολήσει είναι στην καρτέλα "ΑΔΕΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ", δεν μπορώ να ταιριάξω την ημερομηνία με την δευτερη καρτέλα "DATA" και σε συνάρτηση με την στήλη "ΕΙΔΟΣ ΑΔΕΙΑΣ". Λειτουργεί μόνο με πράσινο χρώμα γενικά και στο σύνολο των αδειών. Με άλλα λόγια, δεν μπορώ να το διαχωρίσω για κάθε είδος άδειας. Σας ευχωριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας. Με εκτίμηση/σεβασμό Σπύρος Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spmatrix : 21-02-23 στις 19:57. |
#2
| |||
| |||
Καλησπέρα Σπύρο, δες μία πρόταση στο συνημμένο. Με τη μορφοποίηση υπό όρους δεν ασχολήθηκα (έχω κάποιο πρόβλημα με τα χρώματα) |
#3
| |||
| |||
Σ' ευχαριστώ πολύ. Μην ανυσηχείς για τον χρωματισμό. Το έφτιαξα ήδη. Αντιμετώπισα πρόβλημα με το σύνολο στο κάτω μέρος, αλλά το έλυσα. Και πάλι ένα μεγάλο μπράβο και ευχαριστώ. |
#4
| |||
| |||
Να είσαι καλά και καλή συνέχεια.
|
#5
| |||
| |||
Σύγμώμη πάλι για την ενόχληση. Έχω κανά δύο προβλήματα ακόμα αν μπορείς και έχεις χρόνο να ασχοληθείς. Στο Ε2 μου δείχνει το συνολικό προσωπικό. Δεν μπορώ να φτιάξω το L2, απ' όλα τα άτομα στο DATA να εμφανίζει μόνο το σύνολο του μήνα. Επίσης στο ΑΔΕΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ B13, δυστυχώς εμφανίζει όλα τα ονόματα από το DATA, ανεξαρτήτως μήνα. Αν μπορούσες να κοιτάξεις να δείχνει μόνο τα ονόματα του συγκεκριμένου μήνα. Σ' ευχαριστώ πάλι εκ των προτέρων. |
#6
| |||
| |||
Καλημέρα Μια πρόταση στο συνημμένο. Στον πίνακα του φύλλου "Data”, έχω προσθέσει 2 βοηθητικές στήλες («ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ» και «ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ»). Στη στήλη «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ» συγκρίνεται το χρονικό διάστημα της απουσίας με το χρονικό διάστημα που ορίζει η αρχή και το τέλος του μήνα. Όταν υπάρχει επικάλυψη (τομή) ο εργαζόμενος "συμμετέχει" Τελικά μόνο η στήλη «ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ» χρησιμοποιείται στο φύλλο «ΑΔΕΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ». Βλέπω ότι έχεις Ms-Office 365. Εκεί υπάρχουν οι συναρτήσεις FILTER() και UNIQUE() και με ένα συδυασμό τους (χωρίς βοηθητικές στήλες) θα έπαιρνες εύκολα τα ζητούμενα. |
#7
| |||
| |||
Σ' ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια σου. Ναι το γνωρίζω για τις καινούριες εντολές, έλα όμως που εκεί που θα χρησιμοποιηθεί είναι excel 2010. Και πάλι σου είμαι εγνώμων. |
#8
| |||
| |||
Να είσαι καλά.
|
#9
| |||
| |||
Τελική Έκδοση του αρχείου, με την ανεκτίμητη βοήθεια του Γιώργου. Σ' ευχαριστώ για άλλη μία φορά. Παραθέτω συνημμένο το αρχείο. |
#10
| |||
| |||
Καλησπέρα σας, Μήπως θα ήταν χρήσιμο το τελικό αρχείο που ανέβηκε να μην είναι κλειδωμένο ώστε αν κάποιος το επιθυμεί να μπορεί να κάνει κάποιες αλλαγές; |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[VBA] Πρόγραμμα Αδειών Προσωπικού | spiroschrysis | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 37 | 20-11-24 22:16 |
Πρόγραμμα εργασίας- Εφημερίες- Επιτηρήσεις- Κατανομή προσωπικού σε βάρδιες (πόστα) | kapetang | Excel samples - Χρήσιμα αρχεία & παραδείγματα | 0 | 12-02-23 14:57 |
[Συναρτήσεις] βαρδιες προσωπικού | spiros1982 | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 9 | 12-12-21 18:42 |
ΒΔ προσωπικού για άδειες | tolispap | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 10 | 12-10-21 20:05 |
[Excel07] Πρόγραμμα αδειών | Πέτρο | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 14 | 30-11-12 12:26 |
Η ώρα είναι 06:37.