Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
| |||
| |||
Καλησπέρα Δες το συνημμένο Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kapetang : 08-10-22 στις 18:46. |
#12
| |||
| |||
Φίλε Γιώργο καλημέρα Σε ευχαριστώ πολύ Η 6η Οκτωβρίου γιατί εμφανίζεται με κίτρινο χρώμα; |
#13
| |||
| |||
Καλησπέρα Το φύλλο Οκτωβρίου το δημιούργησα αντιγράφοντας το φύλλο του Ιανουαρίου και κάνοντας τις αναγκαίες προσαρμογές. Στον τύπο της μορφοποίησης υπό όρους ξέχασα το 1 (Ιανουάριος) να το κάνω 10 (Οκτώβριος). Δες το συνημμένο |
#14
| |||
| |||
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Γιώργο Καλημέρα |
#15
| |||
| |||
Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!
|
#16
| |||
| |||
Έχει δίκιο ο κ. spiroschrysis. Τέλειο!!! αλλά όπως λέει δεν ενημερώνει το χρώμα στον Οκτώβριο. Επίσης καλό θα ήταν να δίνει στο τελευταίο φύλο και το σύνολο των αδειών απ΄ όλους τους μήνες, δίπλα στα ονόματα. Καλή συνέχεια. |
#17
| ||||
| ||||
Καλησπέρα σας, Βασιζόμενος σε σχετικά θέματα του forum για τη διαχείριση αδειών/απουσιών κι ένα παλιότερο αντίστοιχο ζητούμενο στη δουλειά μου που χρειάστηκε ένας συνάδελφος, παραθέτω μια ακόμα πρόταση (όμοια με το παραπάνω βελτιωμένο αρχείο) με χρήση μακροεντολών. Υπάρχει εγχειρίδιο χρήσης εντός του αρχείου. Το αρχείο έχει δοκιμαστικά δεδομένα με τους εργαζόμενους του παραπάνω αρχείου. Φυσικά είμαι πάντα ανοικτός για βελτιώσεις/διορθώσεις/απορίες.
__________________ Your Curiosity Will Be The Death Of You! |
#18
| |||
| |||
Καλησπέρα σε όλους. Κατέβασα αυτο το αρχείο να πειραματιστώ και προσπαθούσα στο φύλλο "Ετήσια αναφορά" στο τέλος εκεί που κάνει τον υπολογισμό των αδειών να μου υπολογίζει συγκεκριμένους κωδικούς αδειών. Για παράδειγμα μόνο την άδεια με κωδικούς 7,8,9 και 10. Οποιαδήποτε βοήθεια καλοδεχούμενη!
|
#19
| ||||
| ||||
Καλησπέρα Βαγγέλη, Αν καταλαβαίνω σωστά, χρειάζεσαι αναφορά που θα εκτυπώνει ανά υπάλληλο τα μηνιαιά σύνολα ανά τύπο άδειας. Το στοιχείο αυτό δεν μπορείς να το αντλήσεις στην παρούσα έκδοση του αρχείου, παρά μόνο χειροκίνητα από την ΕΤΗΣΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ. Ίσως θα πρέπει να δημιουργηθεί νέο φύλλο που θα εμφανίζει ανά μήνα τα σύνολα εργαζομένων ανά τύπο άδειας. Κάτι τέτοιο χρειάζεσαι;
__________________ Your Curiosity Will Be The Death Of You! |
#20
| |||
| |||
Καλησπέρα Χρήστο, σευχαριστώ παρα πολύ για την απάντηση σου. Στην ουσία ήθελα να ομαδοποιήσω κάποιες άδειες, για παράδειγμα ιατρικού τύπου ή κανονική άδεια. Αυτο που λες περίπου χρειάζομαι, ετησια αναφορα για τον καθε εργαζομενο (με σειρες για τον κάθε μηνα οπως ειναι στην ΕΤΗΣΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ) που δειχνει δεξιά τα συνολα ανα τυπο αδειας, δηλαδη ποσες αναρωτικες πηρε ή ποσες απο την κανονική.
|
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[Συναρτήσεις] βαρδιες προσωπικού | spiros1982 | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 9 | 12-12-21 18:42 |
ΒΔ προσωπικού για άδειες | tolispap | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 10 | 12-10-21 20:05 |
Καταχώρηση προσωπικών στοιχείων Προσωπικού Επιχείρησης με τις Άδειές τους | schrysis | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 1 | 16-05-19 10:56 |
[Excel07] Αντιστοίχηση στοιχείων σε κατασταση προσωπικού | nkouk | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 12 | 10-02-16 23:58 |
[Excel07] Πρόγραμμα αδειών | Πέτρο | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 14 | 30-11-12 12:26 |
Η ώρα είναι 19:34.