Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
| |||
| |||
Αποθήκη
Γεια σας. Το ερώτημά μου ίσως να σας φανεί πολύ πολύ απλό και αστείο αλλά είναι κάτι που για μένα που είμαι αρχάριος μου φαίνεται αρκετα δύσκολο. Εχω μία αποθήκη με περίπου 500 υλικά και θέλω να φτιάξω μία λίστα στο Excel η οποία λίστα να περιέχει τις ονομασίες αυτών των υλικών. Αυτό που θέλω να κάνω λοιπόν ακριβώς είναι το εξής. Θέλω καταρχήν να φτιάξω μία φόρμα σε ένα φύλλο του τύπου μέγεθος, ύψος, χρώμα, χρησιμότητα του κάθε υλικού αλλά αυτή η φόρμα να είναι κενή ως προς τη συμπλήρωση της γιατί θέλω να την χρησιμοποιήσω σαν σημείο αναφοράς για κάθε υλικό για να συμπληρώνω όλα τα χαρακτηριστικά του. Σε ένα άλλο φύλλο λοιπόν θέλω να βάλω όλους τους κωδικούς όλων των υλικών και πηγαίνοντας με το ποντίκι πάνω στο πεδίο του εκάστοτε υλικού να μου ανοίγει σε μορφή banner η κενή φόρμα η οποία είχα φτιάξει προηγουμένως και στην οποία τώρα θα συμπληρώσω τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου υλικού που έχω ανοίξει. Επίσης θα ήθελα μέσα σε αυτή τη φόρμα με τα εκάστοτε χαρακτηριστικά να μπορέσω να προσθέσω μία δύο ή τρεις φωτογραφίες ανάλογα την περίπτωση. Το τελικό αποτέλεσμα λοιπόν που ζητάω θα είναι πηγαίνοντας με το ποντίκι μου πάνω στην εγγραφή του κάθε υλικού να μου ανοίγει αυτή η φόρμα συμπληρωμένη με τα στοιχεία του κάθε υλικού με τις απαραίτητες φωτογραφίες του. Βέβαια εάν αυτό είναι εφικτό και εύκολο θα ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιώ μόνο ένα πεδίο σε ένα φύλλο του Excel να γράφω τον κωδικό του προϊόντος που θέλω και απευθείας να μου ανοίγει η διπλανή φόρμα συμπληρωμένη με τα χαρακτηριστικά του και να μην έχω μία ολόκληρη λίστα και να ανεβοκατεβαίνω για να βρω το προϊόν που θέλω. Εμένα μου φαίνονται πολλά αυτά που ζητάω αλλά για να σας ισως να είναι παιχνιδάκι. Να συμπληρώσω εάν κρίνετε πως είναι απαραίτητο πως έχω το office 2016 ελληνικό. Κάθε βοήθεια σας θα ήταν πολύτιμη ευχαριστώ πάρα πολύ. Γιώργος. Τελ