Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
Πίνακας Αδειών
Καλησπερίζω την ομάδα! Έχω φτιάξει έναν συγκεντρωτικό πίνακα αδειών του προσωπικού. Σε ένα δεύτερο φύλλο έχω έναν Συγκεντρωτικό πίνακα. Θέλω να περιορίσω κάποια πράγματα αλλά δεν ξέρω πώς. Ίσως με VBA? Ο κάθε υπάλληλος δικαιούται στο έτος 30 μέρες κανονικής άδειας + 4 μέρες πορείας. Τις ημέρες πορείας μπορεί να τις πάρει μόνο μια φορά μέσα στο έτος και για κάθε είδος αδείας. Επίσης θέλω να περιορίσω στο σύνολο ώστε να μην ξεφύγει κάποιος. Είναι εφτικό αυτό στο excel ή να προχωρήσω καλύτερα σε Access? Προσθέτω τι έχω φτιάξει μέχρι στιγμής. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Φιλικά, Νίκος. |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[Συναρτήσεις] Καταμέτρηση αδειων | manolis | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 9 | 03-11-16 11:20 |
Διαχείρηση Αδειών | nkouk | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 0 | 31-10-15 18:13 |
Διαχείριση αδειών | bill72 | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 9 | 13-01-13 17:23 |
[Excel07] Πρόγραμμα αδειών | Πέτρο | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 14 | 30-11-12 12:26 |
Διαχείριση αδειών | passarella | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 5 | 07-09-12 12:46 |
Η ώρα είναι 07:59.