Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
| |||
| |||
Βιβλία-πινάκες-αυτόματη ενημέρωση
Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα..ειμαι νέος στο φόρουμ,με αρκετά κενά και ερωτήσεις για το excel, μιας και είμαι αρχάριος και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μου δίνετε τη δυνατότητα μέσα από αυτό το φόρουμ να τις λύσω. Πάμε στη 1η ερώτηση μου.. Έχω ένα βιβλίο όπου συλλέγω καθημερινά σχεδόν κάποια δεδομένα και τα έχω οργανώσει σε μορφή πίνακα και αποτελείται απο 20 κολώνες και 9700 σχεδόν κελιά.Ας το πούμε βάση δεδομένων. Παράλληλα με αυτό έχω 5 άλλα βιβλια όμοια στα οποία στο 2 φυλλο του καθενός έχω βάλει διαφορετικές συναρτήσεις για να μπορώ να επεξεργαζομαι με διαφορετικο τρόπο τα δεδομένα που συλλέγω κάθε μέρα.Όπως καταλαβαίνετε πρώτα τα περνάω στη βάση δεδομένων μου και μετά αναγκάζομαι να κάνω copy paste 5 φορές για να ενημερώσω τα υπολοιπα βιβλία μου. Αυτό που θέλω να κάνω,και εδώ χρειάζομαι την πολύτιμη βοηθεια σας ,ειναι να περνάω μία φορα τα δεδομένα στη βάση δεδομένων μου και όταν και όποτε θελήσω να ανοίξω ένα απο τα υπολοιπα βιβλία μου αυτά να ενημερωθουν αυτόματα με τις νέες προσθήκες που ενδεχομένως να έχω κανει, χωρίς να αναγκάζομαι να κάνω copy paste...Δεν ξέρω βέβαια αν γινεται και αυτό που ζητάω.. Σημειώνω πως οι υπολογισμοι στα δευτερα βιβλία μου γίνοντε μόνο όταν πατήσω save μιας και το έχω ορίσει εγώ ετσι,( δεν ξέρω αν έχει σημασία) και ότι έχω την ιταλική εκδοση του excel 2010 Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και τις απάντησεις σας. |
|
Καλησπέρα Καλώς ήρθες στην παρέα μας Χωρίς να ξέρω την δομή των βιβλίων σου νομίζω ότι μια φορά αν κάνεις αντιγραφή και επικόλληση σύνδεσης το πρόβλημά σου θα λυθεί Προϋπόθεση να είναι όλα τα βιβλία στον ίδιο φάκελλο αποθηκευμένα (η επιφάνεια εργασίας θεωρείται κι αυτή φάκελλος) και να ενεργοποιηθούν στο Options οι συνδέσεις με άλλα έγγραφα Καλή συνέχεια! |
| |||
| |||