Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
Υπερωρίες Αργίες
Καλησπέρα στο Forum. Είμαι πολύ χαρούμενος που σας βρήκα,είναι πράγματι απίστευτες οι λύσεις που βρίσκεις εδώ. Δεν θα χάσω χρόνο και θα μπω στο πειρασμό να θέσω και εγώ το δικό μου πρόβλημα. Ψάχνοντας βρήκα ένα αρχείο που είναι ραμμένο και κομμένο και στα δικά μου μέτρα ελπίζω να μπορώ να το χρησιμοποιήσω γιατί είναι άλλου μέλλους, αν υπάρχει πρόβλημα να μου το πείτε, χρειάζομαι μια αλλαγή η εργασία μου αρχίζει απο Σεπτέμβρη και τελειώνει Αύγουστο. Για να γίνω πιο σαφής θα ήθελα απο Σεπτέμβρη μέχρι και Δεκέμβρη να βλέπει ένα έτος πριν τον Ιανουάριο μέχρι Αυγουστο που αλλάζει το έτος με τα βελάκια δηλαδή στο συνημμένο που ανεβάζω απο Σεπτέμβρη μέχρι Δεκέμβριο να είναι 2011 και απο Ιανουάριο μέχρι Αύγουστο 2012 προσπάθησα να το φτιάξω εν μέρη μόνος μου αλλά οι γνώσεις μου είναι λίγες και δεν ξέρω πως να το κάνω να βλέπει τις αργίες και του έτους που προηγείται του γενάρη τώρα βλέπει τις αργίες απο Ιανουάριο μέχρι Αύγουστο.
|
#2
| |||
| |||
Kαλησπέρα σε όλη την παρέα Κώστα καλως όρισες στη παρέα μας Στο συνημμένο σου έχω φτιάξει τις αργίες του προηγούμενου έτους. Θα ήθελα αν μπορείς να μου εξηγήσεις το τρόπο υπολογισμού των ωρών. Αν κάποιος δουλέψει 10 ώρες σε μια ημέρα πως θα υπολογιστούν οι κανονικές ώρες και πως οι υπερωρίες ? Οταν επιχείρησα να βάλω 10 ωρες στον πρώτο μου έβγαλε λάθος σε όλα Γιατί έγινε αυτο ? Και τέλος θα ήθελα να σου πώ οτι σε αυτο το forum ο σκοπός που ανεβαίνουν τα αρχεία είναι για να δώσουν απαντηση στα ερωτήματα , για να τα μελετήσουμε και να μάθουμε και βέβαια να τα προσαρμόσουμε στις δικές μας ανάγκες και να τα χρησιμοποιήσουμε Φιλικά |
#3
| |||
| |||
Μανώλη σ'ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση σου,όμως οι μήνες απο Σεπτέμβρη έως Δεκέμβριο δεν βλεπουν τις Αργίες π.χ 28-10 , 25-12 , 26-12 ,που είναι και το ζητούμενο με αποτέλεσμα να μην μετριώνται σωστά οι ώρες εκεί που πρέπει.Το αρχείο το βρήκα εδώ http://www.ms-office.gr/forum/excel-...yperorion.html και είναι πράγματι φοβερή δουλειά, οι ώρες μπαίνουν με την μορφή 07:00-20:00 γι'αυτό σου βγάζει λάθος,δεν ξέρω μόνο αν γίνεται να μπορείς να γράφεις την λέξη ΡΕΠΟ και <<αυστηρά μόνο αυτή>> χωρίς να την βλεπει λάθος για να μετριώνται και τα ΡΕΠΟ που έχει ο κάθε εργαζόμενος.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kosta : 30-10-12 στις 16:51. |
#4
| |||
| |||
Καλησπέρα σε όλους Κώστα για να διαβάζει μήνες προηγούμενης χρονιάς ,θα πρέπει να αλλάξεις στο φύλλο ΓΙΟΡΤΕΣ στη κολόνα Α και στις γραμμές 13,14,15 το έτος πχ =DATE($B$1-1;10;28) κλπ επειδή το έτος αλλάζει μόνο απο το Φύλλο ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ alt+F11 βλέπεις την συνάρτηση στο module θανάσης |
#5
| |||
| |||
Καλησπέρα στην παρέα Κώστα, για να υπολογιστούν σωστά οι ώρες εργασίας για τις αργίες θα πρέπει (οι αργίες) να είναι καταχωρημένες στο φύλλο «ΓΙΟΡΤΕΣ». Για παράδειγμα, αν θέλεις να υπολογίσεις τις ώρες εργασίας από 1/9/2011 έως 31/8/2012, θα πρέπει στη στήλη A από τη γραμμή 3 και προς τα κάτω να καταχωρήσεις όλες τις ημερομηνίες των αργιών που περιέχονται στο διάστημα αυτό. Έκανα μια τροποποίηση στη συνάρτηση «OverTimeNew» για να μετράει και τα ρεπό. Στο επισυναπτόμενο αρχείο την έχω εφαρμόσει μόνο στο φύλλο «ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ». Φιλικά/Γιώργος |
#6
| |||
| |||
Γιώργο σε ευχαριστώ,είναι αυτό ακριβώς που ζητούσα,όμως ενώ κάνω αυτό ακριβώς που βλέπω στον Σεπτέμβριο και στους άλλους μήνες δεν μου μετράει τα ρεπό μου διαφεύγει κάτι;
|
#7
| |||
| |||
Καλημέρα Κώστα, μάλλον στους άλλους μήνες δεν πέρασες σωστά τη συνάρτηση. Για τον Οκτώβριο ακολούθησε τα παρακάτω βήματα: 1) Για την εμφάνιση των ρεπό, πρόσθεσε μια στήλη πριν από τη στήλη «Δευ.01/10/2012». 2) Διάλεξε την περιοχή κελιών Β3:Ε5 και πάτησε DELETE για να διαγράψεις την παλιά συνάρτηση. 3)Διάλεξε την περιοχή κελιών Β3:F3 και γράψε τον τύπο πίνακα: =OverTimeNew(G3:AK3;$G$2) . Στη συνέχεια κρατώντας πατημένα τα Sift και Ctrl πάτησε Enter για να μετατραπεί σε τύπο πίνακα (περικλείεται σε άγκιστρα). 4)Διάλεξε πάλι την περιοχή κελιών Β3:F3 και σύρε προς τα κάτω για να αντιγράψεις τον τύπο. 5) Διάλεξε τη στήλη F, κάνε δεξί κλικ και από το αναδυόμενο μενού διάλεξε «Μορφοποίηση κελιών», στο πλαίσιο διαλόγου, στην καρτέλα αριθμοί, διάλεξε, «Γενική». Αυτό πρέπει να γίνει με όλους τους μήνες. Φιλικά/Γιώργος |
#8
| |||
| |||
Όλα καλά και πάλι ευχαριστώ.
|
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[Excel07] Υπερωρίες Αργίες | bill72 | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 22 | 23-06-17 10:22 |
[Συναρτήσεις] Θέλω να αφήσω εκτός υπολογισμού Σαββατοκύριακα και επίσημες αργίες | dikatsu | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 4 | 04-07-16 20:02 |
[ Εκθέσεις ] Εμφάνιση Κυριακές και Αργίες. | steliosgr | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 6 | 19-05-14 16:31 |
[ Ερωτήματα ] Κατηγορία εργαζομένων και επίσημες Αργίες | xristos0718 | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 6 | 31-01-12 11:43 |
Η ώρα είναι 20:57.