Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Excel > Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > [Συναρτήσεις] Συνδυασμός αποτελεσμάτων από διαφορετικά φύλλα

Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ.

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 10-09-12, 17:18
Όνομα: Ηλίας
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική

Προεπιλογή Συνδυασμός αποτελεσμάτων από διαφορετικά φύλλα

Καλησπέρα. Είμαι αρχάριος με το office και δεν ξέρω αν αυτο που ψάχνω είναι απλό.. Λοιπόν: Έχω περάσει στο excell κάποια ερωτηματολόγια που έκανα για την διπλωματική μου. Τις επιλογές τις έχω σημειώσει με τον αριθμό 1 ώστε να μπορώ στο τέλος να τα αθροίσω και να κάνω κάποια διαγράμματα. Ωστόσο δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω ώστε να έχω κάποια πιο συνδυαστικά αποτελέσματα. π.χ τον αριθμό των μαθητών που ήρθαν στον σταθμό για αγορές... Εγώ μπορώ να βρώ απλά των αριθμό των μαθητών που ήρθαν στο σταθμό και αυτών που ήρθα για αγορές χωρίς να ξέρω ποιοι από αυτούς είναι μαθητές. Παραθέτω και το excell ώστε να γίνω πιο κατανοητός.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Ηλίας
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsx παράδειγμα.xlsx (15,1 KB, 21 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-09-12, 00:41
Το avatar του χρήστη Spirosgr
Συντονιστής
Όνομα: Σπύρος Τσιλιγιάννης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 2013, Ms-Office 2016, Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική

Περιοχή: Αθήνα
Προεπιλογή

Καλημέρα
Στο ΙΚΕΑ1 έχω έναν τρόπο στησίματος που πρόχειρα μπορώ να σκεφτώ αυτήν την στιγμή
Με βάση αυτό μπορείς να κάνεις καλύτερη δουλειά και να χρησιμοποιήσεις και Pivot
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: xlsx παράδειγμα.xlsx (19,8 KB, 19 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-09-12, 10:23

Προεπιλογή