Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
![]()
Καλησπέρα σε όλους ενδιαφέρομαι για την δημιουργία ενός προγράμματος μέσω του excel.Δεν είναι κάτι το δύσκολο απλά δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις για να το φτιάξω μόνος μου. Έστω ότι σε ένα κελί έχω γράψει ένα όνομα (στο Α1 π.χ.) και στο Α2 γράφω που θέλω να τοποθετηθεί το όνομα αυτό για να δουλέψει (π.χ. σκοπός πύλης) θέλω μόλις γράφω στο κελί Α2 που να εκτελεί υπηρεσία να μεταφέρεται το όνομα του αυτόματα σε ένα φύλλο καινούριο όπου γράφω τις υπηρεσίες. Όποτε να κάνω την μισή δουλεία και να κερδίζω σε χρόνο. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα με κάποιες παραμέτρους ακόμη που βασίζονται πάνω σε αυτό το σκεπτικό όμως. Oποιος ενδιαφέρεται να βοηθήσει ας επικοινωνήσει μαζί μου με pm και θα τον ενημερώσω για τα περαιτέρω, φυσικά τίποτα δεν είναι τσάμπα στις μέρες μας όποτε δίνεται και κάποια αμοιβή. |
#2
|
![]()
Αγαπητέ Πάνο Αφού κατ αρχήν σε καλωσορίσω στην παρέα μας θα ήθελα να σου πω το εξής: Γνώμη δική μου είναι αν είναι να πουλήσεις κάτι μην το πουλήσεις φθηνά! Μπορείς να το δώσεις δωρεάν αλλά όχι φθηνά... Σε αυτό το φόρουμ έχουν δοθεί λύσεις σε πολύ πιο δύσκολα πράγματα από αυτό που ζητάς και κάποιοι άνθρωποι διέθεσαν και διαθέτουν ώρες ολόκληρες να μας μάθουν ( βάζω και τον εαυτό μου μέσα ) κάποια πράγματα χωρίς καμία αμοιβή με μόνο κίνητρο την αγάπη ή το μεράκι μας αν θέλεις για το πρόγραμμα αυτό που λέγετε excel. Αν λοιπόν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που θέλει να μάθει να βρίσκει λύσεις σε δυσκολίες που του παρουσιάζονται ενώ δουλεύει με την excel δώσε μας τις πληροφορίες σου κι εμείς θα σε βοηθήσουμε όσο μπορούμε να προχωρήσεις |
#3
| |||
| |||
![]()
Καλώς σας βρήκα Σπύρο, καταρχήν να τονίσω πως δεν ήθελα να προσβάλω κάποιον ή το φόρουμ γενικότερα όταν ανέφερα την αμοιβή, απλά σαν καινούριος στην παρέα σας δεν ήξερα πως λειτουργείτε. Έχω διάθεση κ χρόνο να μάθω απλά είμαι αρχάριος στο excel, ξέρω μόνο τα βασικά (πινάκες και διάφορες απλές μορφοποιήσεις). |
#4
| |||
| |||
![]()
Επισυνάπτω δυο αρχεία excel για να καταλάβετε τι ακριβώς θέλω να κάνω έτσι ώστε να μπορέσετε να με βοηθήσετε. Το ένα ονομάζεται ΒΑΡΔΙΕΣ και το άλλο ΠΡΟΤΥΠΟ. Σε αυτό με τις βάρδιες έχω βάλει για παράδειγμα ένα όνομα Χ και δίπλα στα κουτάκια που θέλω να τον βάλω να δουλέψει. Αυτό που θέλω είναι όταν του πληκτρολογώ να δουλέψει π.χ. στο 6~1α να μου περνά το όνομα του αυτόματα στο άλλο αρχείο που έχω (ΠΡΟΤΥΠΟ).Επίσης πάνω από τις ημέρες του μήνα (1-31) έχω τις βάρδιες που δουλεύει (Γ,Β,Α,Ρ), οπότε όταν θα του βάζω να δουλέψει στο 6~1α και από πάνω λέει Γ να μου τον τοποθετεί στο Γ 8ωρο. Αν δεν γίνεται να το περνά σε άλλο αρχείο μπορώ να το χω και στο ίδιο αρχείο απλά σε άλλο φύλλο. Ελπίζω να έγινα κατανοητός, ευχαριστώ εκ των προτέρων. |
#5
|
![]()
Καλησπέρα σας. Φίλε Πάνο, κατ αρχή, καλώς όρισες στην παρέα μας. Για το θέμα σου τώρα, κατά την γνώμη μου θα πρέπει να καλύψεις τα 3 παρακάτω βήματα: 1) με κάποιο τρόπο θα πρέπει να καθορίζεις για το φύλλο στο PROTYPO.xls σε ποια ημέρα του μήνα 1-31 αναφέρεται. Το καλύτερο είναι να έχεις κάπου στο φύλλο την πλήρη ημερομηνία πχ 13/7/2012 οπότε η DAY(...) θα σου δίνει την ημέρα του μήνα. 2) κάθε κελί του φύλλου στο PROTYPO.xls που θέλεις να συμπληρώνεται αυτόματα με κάποιο όνομα, θα πρέπει να έχει κάποιο ΜΟΝΑΔΙΚΟ κωδικό πχ. 6-1α_1Α για την βάρδια του σκοπού της πύλης (6-1α), "1" για τον πρώτο Α/Α και "Α" για το πρώτο οκτάωρο, και όχι απλά 6-1α γιατί δεν θα ξέρεις για ποιο Α/Α και ποιο οκτάωρο μιλάς. Τα (Α,Β,Γ,Ρ) πάνω από τις μέρες δεν βοηθάνε ιδιαίτερα αφού δεν είναι σαφές που αντιστοιχεί το "6~1α" "Ρ" για τον "Πάνος" την "1" του μήνα που έχεις στο παράδειγμα, αλλά και ούτε αν ο Πάνος είναι ο 1ος, 2ος, 3ος ή 4ος με αυτή τη βάρδια. ![]() 3) στο φύλλο με τις Βάρδιες, (φύλλο Χ του ΒΑΡΔΙΕΣ-PROTYPO.xls) θα πρέπει να χρησιμοποιείς για κάθε άτομο και κάθε ημέρα, τους μοναδικούς κωδικούς που θα έχεις ορίσεις στο βήμα 2. Σημ. Οι μοναδικοί κωδικοί πρέπει να οριστούν μια και μόνο φορά, και μάλιστα το απλούστερο είναι να αντιγράψεις το Φύλλο1 του PROTYPO.xls και απλά στο αντίγραφο να καταχωρήσεις τους μοναδικούς κωδικούς στα κελιά που θα συμπληρώνονται. Στη συνέχεια φτιάχνεις μια λίστα "ΒΑΡΔΙΕΣ" με όλους τους κωδικούς τον ένα κάτω από τον άλλο, από την οποία θα επιλέγεις στο φύλλο Χ. Αν εφαρμόσεις τα 3 παραπάνω βήματα, η εργασία είναι απλή. Με την βοήθεια συναρτήσεων πχ INDEX(..;MATCH(...;...;...)) θα εμφανίζονται αυτόματα τα ονόματα στην κατάλληλη θέση. Τα πράγματα θα είναι σαφώς απλούστερα αν έχεις όλους τους πίνακες στο ίδιο βιβλίο (xls). Θανάσης |
#6
|
![]()
Καλησπέρα σ' όλους Φίλε Πάνο Το στήσιμο των φύλλων σου περιέχει κάποια λάθη και ασάφειες Κατ' αρχήν χρησιμοποιείς πολλές συγχωνεύσεις κελιών που δεν επιτρέπουν στην excel να λειτουργεί με τον καλύτερο τρόπο και γι αυτό αφαιρέθηκαν Το ΒΑΡΔΙΕΣ έχει ένα στήσιμο που δεν μπορεί κανείς να καταλάβει ποια βάρδια ή θέση αντιστοιχεί σε ποια ημερομηνία Πολλές φορές το να έχουμε κάτι σε χαρτί και να προσπαθούμε να το μεταφέρουμε σε ηλεκτρονική μορφή δεν είναι κι ότι καλύτερο Ακόμα υπάρχουν πολλά διπλότυπα όσον αφορά Α,Β,Γ,Ρ οκτάωρο αλλά και Β,Γ,Ρ θέση εργασίας που δεν μπορεί να συνυπάρξουν Αυτό το στήσιμο που θα δεις στο συνημμένο είναι ο πιο απλός τρόπος και ο πιο συμβατός για να έρθω πιο κοντά στο ζητούμενο σου Δημιουργείς λίστες με τα ονόματα που χρειάζεσαι (εδώ θα μπορούσαν να μπούν λίστες με όλες τις κατηγορίες χωριστά πχ οδηγοί, πολ. προσωπικό κλπ) Τοποθετείς τα στοιχεία σου στο ΠΡΟΤΥΠΟ και στήνεις τις ΒΑΡΔΙΕΣ με τον τρόπο που θα δεις στο φύλλο κάνοντας επικύρωση δεδομένων για να έρχονται τα ονόματα αυτόματα Αφού συνδέσεις τα κελιά του ΠΡΟΤΥΠΟ με τα ανάλογα του ΒΑΡΔΙΕΣ μπορείς υποτυποδώς να δουλέψεις με μεγάλη ευκολία τα δεδομένα σου Βεβαίως και ο τρόπος αυτός επιδέχεται πολλές βελτιώσεις και αυτοματισμούς αλλά χρειάζονται όλα τα στοιχεία με κάθε λεπτομέρεια και βασικά να κατανοήσουμε τον τρόπο λειτουργίας του όλου έργου |
#7
| |||
| |||
![]()
Θανάση και Σπύρο σας ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας, επεξεργάζομαι το εξελακι που μου έστειλες Σπύρο και θα ανεβάσω ένα ίδιο βασισμένος στο δικό σου απλά με όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορώ και ότι απορίες μου δημιουργηθούν.
|
#8
| |||
| |||
![]()
Σπύρο ανεβάζω το αρχείο που μου χες στείλει λίγο αλλαγμένο. Έφερα το ΠΡΟΤΥΠΟ 1 στα μέτρα μου λίγο, όπως θέλω δηλαδή να φαίνεται και στο χαρτί όταν θα εκτυπωθεί και στο φύλλο ΒΑΡΔΙΕΣ πρόσθεσα αυτά που ήθελα. Θα προσθέσω και φύλλο ΠΡΟΤΥΠΟ 2 όπου θα φαίνονται και οι υπόλοιπες υπηρεσίες. Έχω αφήσει κάποιες συγχωνεύσεις αλλά θα το προτιμούσα έτσι. Θα ήθελα την γνώμη σου για το στήσιμο αυτό όπως το χω τώρα και αν έχει τίποτα λάθη, αν και δεν διαφέρει από το δικό σου πολύ (πάνω σε αυτό πάτησα άλλωστε). Δύο ερωτήσεις έχω ακόμα: 1. Αν στο φύλλο ΒΑΡΔΙΕΣ βάλω κάποιο άτομο δύο φορές, το διπλό εγγράψω δηλαδή είτε κατά λάθος είτε σκόπιμα, γίνεται να μου εμφανίζει κάπως την διπλό εγγραφή? Αλλά να με αφήνει να το κάνω, απλά να μου το επισημαίνει. 2. Γίνεται σε κάποιο άλλο φύλλο να μου εμφανίζει τις υπηρεσίες που έχει κάνει ένα άτομο συγκεντρωτικά? Δηλαδή να μου δείχνει ανά ημερομηνία που τον είχα τοποθετήσει. π.χ. Αντωνιάδης 1/7 6-1Α, 2/7 6-1Β και πάει λέγοντας.. ή κάτι παρόμοιο, έτσι ώστε να έχω συνολική εικόνα που τον τοποθετώ για να τους πηγαίνω κυκλικά και να εναλλάσσονται στις υπηρεσίες. Ελπίζω να μην σε κούρασα ![]() |
#9
|
![]()
Πάνο καλησπέρα σου έχω κάποια πράγματα στο συνημμένο καθώς και την απάντηση στο 1ο ερώτημα το 2ο λόγω περασμένης ώρας και για να αποφύγω κάποια "πατάτα"... αύριο ![]() καλό βράδυ |
#10
|
![]()
Καλησπέρα Συνέχεια λοιπόν και έχουμε κατ αρχήν αλλάξει σε xlsm αφού ο χρήστης έχει 2007 έκδοση Επειδή ζητήθηκε να εξάγουμε τις υπηρεσίες υπό μορφή αρχείου για να ξέρουμε ποιος μπήκε και που τις προηγούμενες ημέρες (και πιθανόν να ζητηθεί στο μέλλον κι άλλου είδους εξαγωγή δεδομένων) θα πρέπει να συμφωνήσω με τον Θανάση και οι βάρδιες πλέον να έχουν ΜΟΝΑΔΙΚΗ μορφή αφού δεν πάμε πια απλά για μιά λίστα υπηρεσιών αλλά και για αναζήτηση δεδομένων από τις λίστες αυτές. Τώρα στο βιβλίο που ακολουθεί έχουμε τοποθετήσει τις βάρδιες, με σύνδεση κελιών έχουμε βάλει τα δεδομένα στο ΠΡΟΤΥΠΟ και με τύπους συν λίγο κώδικα αρχειοθετούμε τα δεδομένα σε ένα πίνακα μηνιαίο τον οποίο στο μέλλον θα αποθηκεύσουμε ... Περισσότερα μέσα στο βιβλίο με τα βήματα που κάνουμε για να το ολοκληρώσουμε... |
![]() |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
| ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Δημιουργία έκθεσης εβδομαδιαίου προγράμματος διατροφής | γιώργοςΚ | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 9 | 12-11-14 07:02 |
[Συναρτήσεις] Σύνταξη εβδομαδιαίου Πρόγραμματος Οδηγών | ΑΠΟΣΤΟΛΗΣΚ | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 4 | 10-12-13 18:41 |
Access Σύνταξη Εβδομαδιαίου Προγράμματος | ΑΠΟΣΤΟΛΗΣΚ | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 1 | 01-12-13 18:29 |
Εντολή εκτέλεσης προγράμματος | stratos75 | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 1 | 05-05-12 10:00 |
Έλεγχος ανοικτού προγράμματος | pdhmos | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 2 | 15-12-11 18:01 |
Η ώρα είναι 10:29.