Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
| |||
| |||
Αναζήτηση από λίστα
Καλημέρα σας, συγχαρητήρια για το πολύ χρήσιμο φόρουμ. Όπως θα δείτε στο συνημμένο αρχείο θα ήθελα στο "φύλλο1" όταν επιλέγω ένα κελί στην λίστα "ΚΩΔΙΚΟΣ" να εμφανίζετε αυτό το βελάκι μέσα στο κελί, το οποίο πατώντας το να κατεβάζει λίστα με τα δεδομένα από την αντίστοιχη στήλη του "φύλλου2". Επειδή είμαι αρχάριος ίσως να χρειαστώ διευκρίνιση για να βρω τις αντίστοιχες εντολές στο μενού. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. |
| |||
| |||
Καλημέρα σε όλους. Μάνο, καλώς ήρθες στην παρέα. Δεν ξέρω πόσο αρχάριος είσαι και έτσι δεν ξέρω, πόσο αναλυτικός πρέπει να είμαι. Αυτό που λές "βελάκια" το λέμε Εξαρτώμενη λίστα. Μετά οι τύποι που χρησιμοποιώ, ειναι με ΙΝDEX & MATCH. Προτείνω λοιπόν να δείς το δείγμα που σού στέλνω και ότι δεν καταλαβαίνεις, ρώτα μας(Λέγοντάς μας, αν χρησιμοποιείς Ελληνικό ή Αγγλικό, office). |
|
List
Μάνο Καλησπέρα Μέσα στο συνημμένο υπάρχουν αναλυτικά οδηγίες Επίσης σου έβαλα στο Φύλλο 1 στην στήλη ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ μια συνάρτηση για να σου "φέρνει" αυτόματα από το 2ο Φύλο την περιγραφή του κωδικού Ελπίζω να βοήθησα καλή συνέχεια κι αν θέλεις κάτι άλλο εδώ είμαστε |
|
Φίλε Λευτέρη με πρόλαβες....! |
| |||
| |||
Ναι Σπύρο μου, αλλά εσύ έκανες πολύ περισσότερη δουλεια(ανάλυση).
|
| |||
| |||
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ με καλύψατε πλήρως. Πιο αναλυτικά δεν γινόταν!! Κόλλησα μία στιγμή στην επικύρωση δεδομένων επειδή ανοίγοντας το συγκεκριμένο παράθυρο δεν μπορούσα να πάω στο 2ο φύλλο για να επιλέξω την προέλευση των δεδομένων. Όμως επέλεξα από το φύλλο1 την περιοχή Β2:Β24 και πρόσθεσα την λέξη =Φύλλο2! οπότε εμφανίστηκαν μια χαρά. Χρησιμοποιώ Ελληνικό office 2007. Ευχαριστώ και πάλι καλή συνέχεια |
|