Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
| |||
| |||
Μετατροπή πεδίων κελιών σε ολογράφως στο excel
Καλησπέρα παιδιά, Είναι η πρώτη μου φορά που γράφω στο φόρουμ και αφορμή για αυτό αποτέλεσε ένα παρόμοιο θέμα που είδα εδώ με τη μετατροπή αριθμών σε ολογράφως στο excel. Εγώ θα ήθελα να το πάω λίγο πιο πέρα και με ενδιαφέρει να μπου πείτε ένεν τρόπο (αν φυσικά γνωρίζετε) ώστε να μετατρέπω περισσότερα του ενός κελιά ταυτόχρονα σε ολογράφως. Π.χ. στο κελί Α1 να έχω έναν αριθμό (π.χ. 101) και στο κελί Α2 να έχω μία μονάδα μέτρησης (π.χ. m3). To τελικό αποτέλεσμα που θέλω να έχω είναι "Εκατόν ένα κυβικά μέτρα". Αυτό βέβαια να μπορεί να επεκταθεί και σε περισσότερες μονάδες μέτρησης όπως κιλά, τεμάχια κλπ. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμένα καθώς είμαι μηχανικός και στις επιμετρήσεις για τα διάφορα έργα θα μου ήταν ένα υπερπολύτιμο εργαλείο ώστε να γλιτώνω χρόνο Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων |
| |||
| |||
Kαλησπέρα σε όλους. Γιάννη καλώς ήρθες στην παρέα. Από όσο γνωρίζω, αυτό που ζητάς δεν γίνεται. Τουλάχιστον με αυτόν τον τρόπο. Μπορείς όμως(αφού μιλάμε για περιορισμένο αριθμό,--πόσες είναι οι μονάδες μέτρησης που μπορεί να χρειαστείς; 50--100;), να δημιουργήσεις μία λίστα με τις μονάδες που χρησιμοποιείς και δίπλα ολογράφως την επεξήγησή τους, και να χρησιμοποιήσεις συνδυασμό INDEX&MATCH, σε ένα κελί και CONCATENATE σέ άλλο, για να παίρνεις αυτό που ζητάς. Δές και ένα πρόχειρο δείγμα που έφτιαξα. Υ.Γ. Το δειγματάκι το έφτιαξα σε excel 97!!, για αυτό δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την InWords. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Lefteris : 11-11-11 στις 16:03. Αιτία: Υστερόγραφο |
| |||
| |||
Καλησπέρα Λευτέρη, Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση. Η απάντηση είναι κατατοπιστική και άκρως ικανοποιητική. Να είστε καλά για τη βοήθεια που προσφέρετε. Καλό απόγευμα |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||