Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια! |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
![]()
καλησπερα και καλή χρονια. με τα λιγα που θυμαμαι απο access, ετοιμάζω μια βάση δεδομένων για την δουλειά μου στην οποία σε ενα πινακα θα καταχωρούμε όλους τους εργαζόμενους και σε έναν άλλο θα σημειώνουμε καθημερινά ποιοι είναι παρόντες και ποιοι απόντες(είτε σε ρεπό είτε σε άδεια)!στον πρωτο πίνακα εχω στοιχεία οπως "ονομα", "επίθετο", "αρ. μιτρώου", "ημερ. γέννησης", "διεύθυνση", "τηλέφωνο". θέλω να δημιουργήσω ένα δεύτερο πίνακα όπου θα καταχωρώ ποιος είναι παρόν και ποιος απών. Αν είναι όμως απών να ξεχωρίζει αν είναι σε απλό ρεπό ή σε άδεια και να καταχωρεί τις ημέρες αδείας του. έχω κολλήσει λίγο όσον αφορά τον δεύτερο πίνακα! μια βοήθεια πως να συνεχίσω?να χωρίσω τον δευτερο πίνακα σε δυο;π.χ. εναν πινακα "επίθετο", "ημερομηνία", "παρόν/απών" και ένα δεύτερο "επιθετο", "ειδος αδειας", "ημέρες άδειας", "αρχή αδειας", "τέλος άδειας". αν τους εχω δυο διαφορετικούς θα μπορεί να βγαίνει ένα report με το ημερησιο παρουσιολόγιο?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη apache : 13-01-18 στις 22:38. |
#2
| |||
| |||
![]()
μέχρι στιγμής αυτή είναι η βάση μου. 1ον, η εργασία είναι 5ημερη, αρα αν τελειώνει η άδεια καποιου σαββάτο, θέλω να εμφανίζει στο realEndDate την πρώτη εργάσιμη, δλδ τη δευτέρα. καποια βοήθεια για αυτό? λογικά θα γίνει με κώδικα, σωστά. 2ον, στον πίνακα προσωπικα στοιχεια βλέπω οτι η σχέση που δημιουργήθηκε είναι 1 προς πολλά. Κανονικά εδω δεν πρέπει να είναι ενα προς ένα? μιας και κάθε άτομο, έχει μοναδικό αμκα, αφμ κτλ?
|
#3
| |||
| |||
![]()
1. Έτσι όπως έχεις δομήσει τους πίνακες, βλέπεις στατικά την κατάσταση κάθε εργαζομένου και όχι το ιστορικό του! Εάν αυτό (το ιστορικό), δεν σε ενδιαφέρει, τότε καλώς το έκανες, εάν όχι τότε απαιτούνται σημαντικές αλλαγές, για τις οποίες θα σε βοηθήσω στην συνέχεια. 2. Για να καταχωρείς τις άδειες, θα πρέπει να συσχετίσεις με τον πίνακα μητρώου, ένα δευτερεύοντα (child) πίνακα 1 προς πολλά, με ονομασία "μεταβολές αδείας", όπου θα καταχωρείς τις άδειες του προσωπικού! Κανονικά για τα είδη άδειας θα πρέπει επίσης να δημιουργήσεις έναν ακόμη πίνακα, συσχετιζόμενο με τον προηγούμενο, που θα περιέχει τα είδη αδειών, (ρεπό, κανονική ή άλλο είδος άδειας) να καταχωρήσεις και την εγγραφή "Παρών"! 3. Δημιουργείς ένα ερώτημα ή με άλλο τρόπο, που θα σου δίνει τις τελευταίες μεταβολές (χρονολογικά) αδείας του καθενός. Έτσι θα έχεις την τρέχουσα κάθε φορά κατάσταση αδείας του προσωπικού! Δυστυχώς, είναι πάρα πολλά αυτά που πρέπει να σου γράψω και αντιλαμβάνεσαι πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Είμαι όμως διατεθειμένος να επικοινωνήσουμε προφορικά για το ζήτημα. Αν σε ενδιαφέρει στείλε μήνυμα με σταθερό/κινητό... |
#4
| |||
| |||
![]()
Καλησπέρα, θα μπορούσε μήπως να ανεβάσετε τη βάση έτοιμη χωρίς τα στοιχεία του εκάστοτε υπαλλήλου για να μπορέσω και εγώ να φτιάξω κάτι αντίστοιχο. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!
|
#5
| |||
| |||
![]()
Καλησπέρα, θα μπορούσε μήπως να ανεβάσετε τη βάση έτοιμη χωρίς τα στοιχεία του εκάστοτε υπαλλήλου για να μπορέσω και εγώ να φτιάξω κάτι αντίστοιχο. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!
|
#6
| |||
| |||
![]()
Ρίξτε μια ματιά.Demo Planner.zip |
![]() |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Η ώρα είναι 23:46.