Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια! |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
καταγραφή παρουσίας/απουσίας βάση μήνα
Χαιρετώ σε όλη τη παρέα , θέλω να φτιάξω μια εφαρμογή εύρεσης στοιχείων ατόμων (Όνομα,Επώνυμο, ημερήσιο παρουσιολόγιο κλπ) .Επι τις ευκαιρίας προσπαθώ να μάθω και λίγο το πρόγραμμα γιατί παλιά είχα ασχοληθεί μαζί του αλλα τώρα δεν θυμάμαι και πολλά Τα στοιχεία που θα ανανεώνονται απο το χρήστη θα γράφονται σε 2 διαφορετικης μορφοποίησης λίστες (με κοινό περιεχόμενο ) για διαφορεική χρήση (τώρα αυτή η δουλεία γίνετε χειροκίνητα σε 2 διαφορετικά excel ) Αυτο που με προβληματίζει είναι η κύρια εισαγωγή παρουσίες/απουσίες ατόμων βάση ημερών (μηνιαία ) γιατί γεμίζω με text box για τις μέρες ( ενα μήνα ολόκληρο ) και δεν βλέπω να είναι πρακτικό , υπάρχει καλύτερος τρόπος ? επισύναψα και 2 προσχέδια ενα απο την μορφή του excel που δουλεύω και ενα απο την λίστα που έφτιαξα |
#2
| |||
| |||
Καλημέρα Παναγιώτη, καλωσόρισες στην παρέα μας. Το βασικότερο σε μια ΒΔ είναι η σωστή σχεδίασή της. Για να σχεδιαστεί σωστά απαιτείται η λεπτομερής γνώση των αναγκών, που θα καλύψει και κάποιες βασικές γνώσεις σχεδίασης. Αφού προσδιορίσεις τις ανάγκες που θα καλύπτει η ΒΔ, θα πρότεινα, πρώτα να μελετήσεις το παρακάτω άρθρο και μετά να τη σχεδιάσεις. https://support.office.com/el-gr/art...4-bd4f9c9ca1f5 Σε μια βασική υλοποίηση, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να έχει: 1) Ένα πίνακα με τα προσωπικά στοιχεία κάθε ατόμου. 2) Αν ενδιαφερόμαστε για το είδος της απουσίας (κανονική άδεια, αναρρωτική, γονική κλπ) χρειάζεται και ένας πίνακας με τα είδη της απουσίας. 3) Για ένα άτομο δε χρειάζεται να καταχωρούμε και τις μέρες απουσίας και τις μέρες απουσίας. Μπορεί να καταχωρούμε μόνο τις απουσίες, που κατά κανόνα, είναι και λιγότερες. Χρειάζεται συνεπώς ένας πίνακας στον οποίο θα αποθηκεύεται η ημερομηνία απουσίας, ο κωδικός του ατόμου που απουσιάζει και το είδος της απουσίας. Θα πρέπει επίσης να αποφασίσεις τι θα γίνεται με τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες, όπου συνήθως απουσιάζουν όλοι. Αφού σχεδιάσεις τη ΒΔ (δημιουργήσεις τους πίνακες και τις σχέσεις) μπορείς να συνεχίσεις με τα ερωτήματα, τις φόρμες και τις εκθέσεις για την εμφάνιση και εκτύπωση των στοιχείων στη μορφή που θέλεις. Φιλικά/Γιώργος |
#3
| |||
| |||
ευχαριστώ για την απάντηση , απο την καρτέλα με το μήνα ζητάτε να φαίνεται ποιοι εδωσαν το παρόν και ποιοι όχι για 7 ημέρες την εβδομάδα ετσι ώστε να υπολογίζονται οι υπηρεσίες του καθενός κάθε μήνα , το εαν θα μπαίνουν οι μερες μεσω φόρμας (μεσω text box δηλ) η μεσω λίστας (τωρα γίνετε μέσω excel) δεν μας πειράζει απλά πρέπει να μπαίνει σε ενα συγκεντρωτικό φυλλο με όλους τους εργαζόμενους ετσι ώστε να τυπώνετε και να προωθείτε σε αλλα τμήματα
|
#4
| |||
| |||
Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η καταχώρηση στοιχείων, πχ σε μια φόρμα, διαφέρει από τον τρόπο που θα εμφανίζονται αυτά σε μια έκθεση. Για παράδειγμα, αν κάθε μέρα καταχωρούμε σε μια φόρμα, μόνο τους παρόντες (ή μόνο τους απόντες), μπορούμε να δημιουργήσουμε μία μηνιαία έκθεση η οποία, για κάθε άτομο, θα δείχνει αν ήταν παρόν ή απόν, για κάθε μέρα του μήνα. Για να πετύχουμε τα παραπάνω χρειάζεται κάποια υποδομή στην Access και φυσικά να σχεδιάσουμε σωστά τη ΒΔ. |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[ Πίνακες ] Αντιγραφή πινάκων από τρέχουσα βάση σε νέα βάση | apostolos | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 11 | 04-03-16 22:43 |
Καταγραφή Ιστορικού | Χρήστος | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 0 | 16-11-13 19:45 |
[Γενικά] Εύρεση και καταγραφή τιμών | gpentez | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 19 | 23-02-12 14:57 |
Αυτοματοποιημένο Ιmport απο Εxcel και Καταγραφή Αλλαγών Πλαισίου | Leader | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 4 | 25-01-12 17:12 |
Καταγραφή user | bill72 | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 7 | 20-05-10 20:42 |
Η ώρα είναι 06:12.