Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια! |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
| |||
| |||
Δημιουργία Ερωτήματος μέσω VBA
Καλημέρα σε όλη την κοινότητα, είμαι αρχάριος στο επίπεδο της VBA και χρειάζομαι την βοήθεια σας, έχω μια ΒΔ (την επισυνάπτω) στην οποία υπάρχει ένας πίνακας και θέλω να δημιουργήσω κάποια ερωτήματα μέσω VBA (φόρμα). Διάβασα ότι μπορούμε να γράψουμε στην VBA την εντολή "DoCmd.RunSQL" αλλά δεν βγάζω άκρη Επισυνάπτω επίσης και ένα αρχείο txt με τα SQL των ερωτημάτων (τα ερωτήματα είναι πέντε "5"), μήπως βοηθήσει κάποιος. (δημιούργησα τα ερωτήματα και αντέγραψα τα SQL) Ευχαριστώ!!! |
| |||
| |||
Καλησπέρα Γιώργο, έχω την αίσθηση ότι ακολουθείς λανθασμένο δρόμο οδηγούμενος σε περίπλοκα ερωτήματα και κώδικα VBA. Στη συνημμένη ΒΔ έχω προσθέσει: 1) Τον πίνακα pTYPE, που περιέχει τους τύπους των διαδρομών (PEF_1, PEF_2, κλπ). 2) Τον πίνακα pANAD_Ide_ILOTS_DisALL με τα δεδομένα, σε διαφορετική όμως σχεδίαση. 3) Το ερώτημα διασταύρωσης qANAD_Ide_ILOTS_DisALL_Crosstab. Αν κάνουμε διπλό κλικ στο ερώτημα θα ανοίξει και θα εμφανίσει τα δεδομένα, όπως ακριβώς τα ζητάς. Η σχεδίαση αυτή της ΒΔ είναι γενικότερη, επειδή μπορούμε να προσθέσουμε όσους τύπους διαδρομών θέλουμε. Φιλικά/Γιώργος |
| |||
| |||
Γιώργο, σ' ευχαριστώ για την απάντηση και για τον χρόνο που αφιέρωσες αλλά... ο αρχικός πίνακας δεν μπορεί να αλλάξει δομή γιατί εξάγετε από άλλη εφαρμογή. Υπάρχει δυνατότητα σε αυτό που ζητάω ή θα πρέπει να το κάνω χειροκίνητα? |
| |||
| |||
Γιώργο, δες τη συνημμένη ΒΔ
|
| |||
| |||
Γιώργο, σ' ευχαριστώ ΠΑΡΑ πολύ... ήταν αυτό που ζητούσα!!! Μου έλυσες τα χέρια |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Δημιουργία ερωτήματος | ΜΑΝΟ | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 22 | 22-01-17 23:29 |
Δημιουργία Folder μέσω Vba | γιώργοςΚ | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 5 | 15-03-16 13:04 |