Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια! |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
| |||
| |||
καλησπερα και παλι! θα ηθελα σας αναλυσω την σκεψη μου για την ΒΔ που σας εδωσα. Κατ'αρχην οι εγγραφες θα γινονται απο την frmΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ. στην φορμα αυτη προσπαθησα να κανω update τιμη του ΣΥΝΟΛΟΥ = ΔΙΔΑΚΤΡΑ +ΦΠΑ αλλα δεν μου βγαινει :( ορισα μια σχεση πινακων 1->πολλα μεταξυ του πινακα PAYMENTS και STD_pay οπου ο 2ος πινακας θα βοηθησει να εξαγεται το ερωτημα ποιος δεν εχει πληρωσει τον ταδε μηνα δεν ξερω εαν γινεται ο STD_pay να παιρνει αυτοματα τιμες με τα αντιστοιχα πεδια του ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟΥ. προσπαθησα με χρηση δευτερευουσας φορμας να εισαγω πληρωμες αλλα δεν μπορεσα τα κοινα πεδια να συμπληρωνονται οταν συμπληρωνονται στον ενα πινακα πρωτα χωρις να αναγκαζομαι να δωσω τις ιδιες τιμες και σταπεδια του PAYMENTS . ευχαριστω προκαταβολικα. |
#12
| |||
| |||
μετα απο λιγη μελετη καταλαβα οτι η ΒΔ δεν επιτρεπει updates γιατι ενα ερωτημα προσαρτησης δεν το τρεχει και μου εμφανιζει "Η ενέργεια ή το συμβάν αποκλείστηκε από τη λειτουργία απενεργοποίησης." δοκιμασα να κλικαρω το γραμμες εργαλειων αλλα τιποτα. ελπιζω να εχω απαντηση αυριο και συνεχιζουμε... καληνυχτα!! |
#13
| |||
| |||
Καλημέρα Κώστα, το βασικότερο στη δημιουργία μιας ΒΔ είναι η σωστή σχεδίασή της. Η δική σου παρουσιάζει αδυναμίες. Θα συμβούλευα, πριν προχωρήσεις να διαβάσεις προσεκτικά το παρακάτω άρθρο και να ξαναδείς τη σχεδίαση. https://support.office.com/el-gr/art...4-bd4f9c9ca1f5 Στη συνημμένη ΒΔ δείχνω πως πρέπει να συνδεθεί μια δευτερεύουσα φόρμα με την κύρια για να αντιγράφονται αυτόματα τιμές από τη κύρια στη δευτερεύουσα. Όπως μπορείς να δεις στις ιδιότητες της δευτερεύουσας συνδέεται στην κύρια με 4 πεδία (ΟΝΟΜΑ, ΕΠΩΝΥΜΟ, ΜΗΤΕΡΑ, ΠΑΤΕΡΑΣ). Στον πίνακα ΜΑΘΗΤΕΣ το πεδίο ID παίρνει μοναδικές τιμές και αποτελεί την ταυτότητα του μαθητή. Σε μια σωστή σχεδίαση ο πίνακας ΠΛΗΡΩΜΕΣ θα έπρεπε αντί των 4 πεδίων (ΟΝΟΜΑ, ΕΠΩΝΥΜΟ, ΜΗΤΕΡΑ, ΠΑΤΕΡΑΣ) να έχει μόνο ένα με την ταυτότητα (ID) του μαθητή, που έκανε την πληρωμή. Φιλικά/Γιώργος |
#14
| |||
| |||
καλησπερα γιωργο, ξεκινω τη συζητηση με ενα μεγαλο ευχαριστω. προσεξα οτι οι περισσοτερες ΒΔ ειναι mdb. υπαρχει καποιος ιδιαιτερος λογος? επισης η ΒΔ Tutorial οι πινακες δεν σχετιζονται. δεν θα'πρεπε? θα προχωρισω σε νεο σχεδιασμο και θα σε ενημερωσω.... |
#15
| |||
| |||
Κάποιες ΒΔ που δημιουργούνται με Access 2010 δεν μπορεί να ανοίξουν με την Access 2007. Για να είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσεις να ανοίξεις το αρχείο το δημιούργησα σε Access 2003. Δε δημιούργησα κάποια σχέση ανάμεσα στους πίνακες για το λόγο που αναφέρω στην τελευταία παράγραφο του προηγούμενου μηνύματος. Καλό διάβασμα και καλή συνέχεια. |
#16
| |||
| |||
σε ευχαριστω για την ανταποκριση.
|
#17
| |||
| |||
Καλησπερα!! επανηλθα δριμυτερος. η ΒΔ που σχεδιασα πιστευω οτι ειναι μεσα στα πλασια του ορθου. Απλα εχω ξεφυγει στις πληρωμες γιατι εχω κολλησει με το query εμφανιση αυτων που δεν εχουν πληρωσει καποιο μηνα. και καποια αθροισματα. |
#18
| |||
| |||
Καλημέρα Κώστα, από τα μηνύματά σου φαίνεται ότι προσπαθείς να δημιουργήσεις μια ΒΔ για τη διαχείριση σχολείου (φροντιστηρίου;). Όπως σου εξήγησα το βασικότερο στη δημιουργία είναι η σωστή σχεδίαση. Αυτό προϋποθέτει γνώση των στοιχείων που θα τηρούνται στη ΒΔ (γνώση της λειτουργίας του σχολείου) και γνώση των αρχών κατανομής των στοιχείων σε πίνακες και δημιουργίας ευρετηρίων και σχέσεων. Βασικά αυτό θα πρέπει να το κάνεις εσύ. Δε νομίζω να βρεθεί μέλος του φόρουμ που θα σχεδιάσει τη ΒΔ. Η ΒΔ που ανέβασες: 1) δεν έχει κάποια δεδομένα ώστε να διευκολύνει όποιον θελήσει να βοηθήσει. 2) Δε διευκρινίζει αν η ΒΔ θα διαχειρίζεται πολλά έτη ή για κάθε έτος θα γίνεται νέα. 3) Το σχολικό έτος ταυτίζεται με το ημερολογιακό; Για τους θερινούς μήνες οφείλονται δίδακτρα; κλπ. 4) Δε σχετίζονται οι μαθητές με τις πληρωμές. Η συνημμένη ΒΔ μας δίνει τους απλήρωτους μήνες, με κάποιες προϋποθέσεις: 1) Για κάθε χρόνο γίνεται νέα ΒΔ. 2) Δίδακτρα οφείλονται για όλους τους μήνες( και τους θερινούς). 3) Στον πίνακα [ΠΛΗΡΩΜΕΣ] για κάθε μήνα που πληρώνεται προσθέτουμε μία εγγραφή. Το ερώτημα qryΜΑΘΗΤΕΣ_ΜΗΝΕΣ είναι βοηθητικό και περιέχει όλους τους δυνατούς συνδυασμούς μαθητών και μηνών. Το ερώτημα qryΑΠΛΗΡΩΤΟΙ_ΜΗΝΕΣ, βασίζεται στο προηγούμενο και παρουσιάζει τους απλήρωτους μήνες κάθε μαθητή. Θα πρέπει να ασχοληθείς πρωταρχικά με τη σχεδίαση της ΒΔ και αφού την ολοκληρώσεις, αν χρειάζεσαι βοήθεια, θα πρέπει να κάνεις συγκεκριμένες ερωτήσεις. Το κόλλησα σε «κάποια αθροίσματα» κλπ, δε βοηθάει. Φιλικά/Γιώργος |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Ταυτόχρονη σκίαση δύ πλαισίων κειμένων | alex | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 3 | 31-12-16 22:04 |
[Συναρτήσεις] Ταυτόχρονη εισαγωγή δεδομένων σε 2 φύλλα | mantarinia | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 2 | 28-04-15 19:40 |
Εισαγωγή σε Πίνακα από Πεδία κειμένου(φόρμα) | wanaka | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 2 | 18-06-12 13:03 |
Πεδία πολλών τιμών (multivalued fields) σε Acess 2003 | Tasos | Access samples - Χρήσιμα αρχεία & παραδείγματα | 0 | 21-03-12 19:51 |
Άνοιγμα μιας φόρμας από μια άλλη φόρμα και ταυτόχρονη εισαγωγή κάποιων πεδίων | soc07 | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 19 | 19-03-11 10:05 |
Η ώρα είναι 08:51.