Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια! |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
| |||
| |||
Τύπος Δεδομένων Υπολογίστηκε
Καλημέρα!!Αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος!!!!! Έχω κάνει στην access ένα αρχείο έσοδα-έξοδα και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Στο πίνακα έξοδα έχω βάλει ένα πεδίο ΦΠΑ με τύπο δεδομένων υπολογίστηκε που να μου βγάζει κατευθείαν το ΦΠΑ σε 23%. Αλλά υπάρχουν κάποιοι προμηθευτές (π.χ. ΔΕΗ ) που έχουν άλλο ποσοστό και όχι 23. Δε με αφήνει να γράψω μόνη μου στην εγγραφή αυτή άλλο ποσό. Καμιά ιδέα??? Ευχαριστώ πολύ |
| |||
| |||
Καλησπέρα Αλεξάνδρα Κάνε ένα πίνακα με τις τιμές FPA ονομασέ το Tbl_Fpa.Στη φόρμα που υπολογίζει άλλαξε το πλαίσιο κειμένου σε σύνθετο πλαίσιο που να παίρνει τιμές από τον πίνακα. |
| |||
| |||
Συνονόματε!! Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!! Πως ακριβώς όμως θα θέσω τύπο δεδομένων στο πεδίο "υπολογίστηκε" και να παίρνει από άλλο πίνακα στοιχεία (όπως στο οδηγός αναζήτησης?) Είμαι λιγάκι αρχάρια.. Για διευκόλυνση επισυνάπτω το αρχείο μήπως μπορέσεις να κάνεις κάτι εσύ.. Σε ευχαριστώ πολύ όπως και να έχει για την απάντηση. Αλεξάνδρα |
| |||
| |||
Καλησπέρα Αλεξάνδρα δες μια προσέγγιση στο συνημμένο. Στη ΒΔ: 1) Προστέθηκε ο βοηθητικός πίνακας [tblFPA] στον οποίο αποθηκεύονται οι διάφοροι συντελεστές ΦΠΑ. 2) Στον πίνακα [ΕΣΟΔΑ] προστέθηκε το πεδίο αναζήτησης [ΦΠΑ], στο οποίο επιλέγεται ο συντελεστής ΦΠΑ που ισχύει για το συγκεκριμένο έσοδο. 3) Άλλαξε ο τύπος στο υπολογιζόμενο πεδίο [Ποσό ΦΠΑ] έτσι ώστε στον υπολογισμό, εκτός από τα [Έσοδα με ΦΠΑ] να συμμετέχει και ο συντελεστής ΦΠΑ (πεδίο [ΦΠΑ]). Γιώργος |
| |||
| |||
Τέλεια!!!!!Ευχαριστώ πολύυυ.
|
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[Συναρτήσεις] Τύπος Συνάρτησης | vangelis1964 | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 0 | 24-10-15 19:44 |
[Συναρτήσεις] Τύπος συνάρτησης | vangelis1964 | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 8 | 24-10-15 13:55 |