Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Access > Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > Δημιουργία βάσης για βιβλιοπωλείο

Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια!

Απάντηση στο θέμα

 

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 22-03-14, 12:35
Όνομα: Κώστας
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 21-03-2014
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή Δημιουργία βάσης για βιβλιοπωλείο

Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα!!
Όπως καταλάβατε και από τον τίτλο το πρόβλημα μου αφορά μία βάση που μου ζητήθηκε να φτιάξω για ένα βιβλιοπωλείο ενός φίλου μου.Μέχρι τώρα το διαχειριζόταν η μάνα του και σε ένα τετράδιο έγραφε τα πάντα.Καινούρια βιβλία που έρχονταν,όσα πωλούνταν κ.τ.λ
Όπως καταλαβαίνετε δύσκολη διαδικασία.
Θέλει αυτή η βάση λοιπόν να τον βοηθάει και μετά για την απογραφή στο τέλος του χρόνου.
Έχω κάποιες γνώσεις access μέσω δύο εργαστηρίων απο το ΤΕΙ(πληροφορικής),αλλά απο κει και πέρα τίποτα πιο δύσκολο.
Μπορεί να γίνει αυτό που θέλει μόνο με accees ή χρειάζεται και άλλα πράγματα?
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-03-14, 02:35
Όνομα: Στέλιος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 22-05-2009
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 169
Προεπιλογή

Κώστα καλημέρα και καλώς όρισες στην παρέα μας.
Πιστεύω πως η Access μπορεί εύκολα να διαχειριστεί μια τέτοια διαδικασία. Μπορεί πολλά περισσότερα.
Βασικά αρχικά θα χρειαστείς μια βάση με τέσσερις βασικούς πίνακες:
Αποθήκη, Συναλασσόμενοι(Πελάτες-Προμηθευτές), Κίνησεις και Λεπτομέρειες Κινήσεων.
Στην Αποθήκη θα καταχωρήσεις τα στοιχεία των βιβλίων (Κατηγορία, Τίτλος, Συγγραφέας, Περιγραφή,Αρχικό Απόθεμα, κόστος αγοράς και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θές να χρησιμοποιήσεις στην συνέχεια),
Στους Συναλασσόμενους θα καταχωρήσεις τα βασικά στοιχεία ( Είδος συναλασσόμενου [Προμηθευτής-Πελάτης], Επωνυμία, ΑΦΜ, Διεύθυνση, Τηλέφωνα κλπ)
Θα καταχωρήσεις έναν πελάτη "Πωλήσεις Λιανικής" καθώς και στοιχεία συχνών πελατών σε περίπτωση που θές καθώς και τα στοιχεία των προμηθευτών.
Στον πίνακα κίνηση, το είδος της κίνησης (Αγορά-Πώληση), την ημερομηνία κίνησης, το ID του Συναλασσόμενου και τέλος στον πίνακα Λεπτομέρειες Κινήσεων, το ID του πίνακα κίνησης, το ID του πίνακα αποθήκης, την ποσότητα,την τιμή, το ΦΠΑ είδους.
Σε όλους τους πίνακες θα έχεις ένα μοναδικό ID με όνομα προσδιοριστό του πίνακα πχ id_apothiki, id_synal κλπ.
Καλό θα είναι τα ονόματα των πινάκων και των πεδίων να είναι με greeklish και χωρίς κενά, μπορείς να χρησιμοποιείς την κάτω παύλα για καλύτερη εμφάνιση. Eπίσης να βάζεις μπροστά από τα αντικείμενα που δημιουργείς ένα κείμενο που να προσδιορίζει το είδος του αντικειμένου πχ tbl_synalassomenoi, qry_agores, frm_poliseis. Θα σε βοηθήσει αργότερα που η βάση θα γίνει πιο πολύπλοκη.
Ξεκίνα με αυτά πέρνα κάποιες παραδειγματικές εγγραφές και μελέτησε βάσεις που έχουν ανέβει στο παρόν Forum καθώς και την παραδειγματική βάση Northwind που είναι στα πρότυπα της Access.
Όπου κολλήσεις ανέβασε την βάση σου στο Forum με συγκεκριμένα ερωτήματα για να σε βοηθήσουμε πιο συγκεκριμένα.

Μπορείς να ρίξεις και μια ματιά εδώ Βασικές αρχές σχεδίασης βάσης δεδομένων - Access - Office.com
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 23-03-14, 13:03
Όνομα: Κώστας
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 21-03-2014
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή

Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ.Ναι σίγουρα θα χρειαστώ και περαιτέρω βοήθεια.
Μία ερώτηση ακόμα προς το παρόν, ξέρει κάποιος πόσο μπορεί να κοστολογηθεί μία τέτοια δουλειά?
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 24-03-14, 10:03
Όνομα: Γιώργος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007, Ms-Office 2013
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 02-04-2013
Περιοχή: Κύπρος
Μηνύματα: 738
Προεπιλογή

Κώστα καλημέρα και καλώς ήρθες στην παρέα μας,

Η κοστολόγηση φίλε μιας τέτοιας εργασίας συνήθως έγγυτε κατά αποκλειστικότητα σε εσένα και στο τί ακριβώς θέλεις να αποκομίσεις. Πέραν αυτού συνήθως θα υπολογίζεις τις ώρες (αυτό είναι πολύ σχετικό φυσικά) που θα αναλώσεις για την δημιουργία της βάσης.

Εκτός των πιο πάνω θα πρέπει να συνυπολιγίσεις και το θέμα υποστήριξης αργότερα μετά δηλαδή απο την ολιοκλήρωση της βάσης που φτιάχνεις. Όπως καταλαμβαίνεις λοιπόν κανένας (πιστεύω) δεν θα μπορούσε να σου δώσει έστω κάποια ένδειξη σε ότι αφορά την κοστολόγηση φίλε.

Μάλλον εσύ λοιπόν θα πρέπει να κάτσεις να σκεφθείς περίπου τις ώρες που θα αναλώσεις καθώς και το τί ζητάς αργότερα απο το λεγόμενο support.

Εμείς είμαστε εδώ και σε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε καλοπρωέραιτα φίλε (φυσικά ο καθένας με τις γνώσεις και την εμπειρία του).

Νάσαι καλά και καλή επιτυχία
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 24-03-14, 11:11
Όνομα: Κώστας
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 21-03-2014
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή

Γιώργο καλημέρα και σε ευχαριστώ
Συμφωνώ απόλυτα σε όλα αυτά που λές απλά ρώτησα μόνο και μόνο για να πάρω μια θεωρητική απάντηση για να έχω και γω ένα μπούσουλα πάνω κάτω.Δεν τον ξέρω καθόλου αυτόν το χώρο των βάσεων γιαυτο,ασχολούμαι κυρίως με απλές ιστοσελίδες και μαθήματα.
Εγώ θα επιμείνω λίγο στο ερώτημα μου και αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να πεί εντελώς θεωρητικά οτι π.χ εγώ θα το χρέωνα 100 ευρω, καλώς.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 27-03-14, 18:20
Όνομα: Κώστας
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 21-03-2014
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή

καμιά απάντηση;
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 27-03-14, 18:59
Όνομα: Γιώργος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007, Ms-Office 2013
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 02-04-2013
Περιοχή: Κύπρος
Μηνύματα: 738
Προεπιλογή

Κώστα καλησπέρα,

Προσωπικά φίλε δεν θα μπορούσα ποτέ να αναφέρω ένα ποσό για μια τέτοια εργασία που δεν θα γνώριζα εκ προτέρων τον όγκο εργασίας που θα πρέπει να κάνω. Αυτό για μένα (προσωπική μου άποψη φυσικά) θα ήταν πολύ επιπόλαιο φίλε μου.

Όμως, αντιλαμβάνομαι ότι θέλεις και εσύ να ενημερώσεις ίσως τον πελάτη ή έστω τον ενδιαφερόμενο οπότε θα πρέπει να γνωρίζεις επίσης τα εξής:

1. Υπάρχουν παρόμοιας φύσης έτοιμα προγράμματα στο διαδίκτυο τα οποία εκτός του ότι παρέχουν πληθώρα λειτουργιών, είναι και δωρεάν !! Φυσικά μιλάμε για web-based προγράμματα στα οποία προσωπικά εγώ δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ για την δημιουργία μιας βάσης δεδομένων on-line για ευνόητους λόγους.

2. Πιστεύω ότι θα πρέπει πρώτα να καθίσεις να ετοιμάσεις ένα "πλάνο" όπως σου έχει αναφέρει πιο πάνω ο φίλος Στέλιος έτσι ώστε να διαφανεί ο όγκος εργασίας (και αυτό στο πολύ περίπου φυσικά) που θα πρέπει να γίνει. Μπορείς όμως με βάση τις δικές σου γνώσεις και εμπειρίες να καταλάβεις πχ. αυτό θα το κάνω έτσι το άλλο αλλιώς και τότε θα είσαι σε θέση (θεωρητικά πάντα) να έρθεις και να πεις χρεώνω τόσο. Πιστεύω ότι τότε και μόνον τότε θα είσαι σε θέση να μπορέσεις να αντιληφθείς τι θα κάνεις και τι θα χρεώσεις.

3. Φυσικά και δεν θα πας "με το κομμάτι" σε ότι σχετίζεται με την κοστολόγηση διότι δεν υπάρχει περίπτωση κανείς να έρθει και να σκεφθεί ότι, "έχω 10 πίνακες x τόσο + 10 ερωτήματα *x τόσο" διότι αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να πω "γελοίο".

Εύχομαι να βοήθησα και να μην σε έχω συγχύσει περισσότερο Κώστα.

Φιλικά
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε απαντήσεις
Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

Ο κώδικας ΒΒ είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are εκτός λειτουργίας
Pingbacks are εκτός λειτουργίας
Refbacks are εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα

Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Δημιουργία βάσης δεδομένων φροντιστηρίου ΧρύσαΚ Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 13 30-06-16 14:51
Διαίρεση βάσης kellis Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 1 04-03-14 22:41
Backup βάσης kellis Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 1 27-11-13 23:53
Κλείδωμα βάσης SOELLICHA Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 2 12-12-11 09:59
[Γενικά] Δημιουργία κουμπιού και δημιουργία νέας λίστας sethii Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 3 31-03-11 07:52


Η ώρα είναι 16:30.