Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Access > Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > Σωστό στήσιμο βάσης δεδομένων

Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια!

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 23-07-12, 11:46
Όνομα: Κώστας
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2003, Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική

Προεπιλογή Σωστό στήσιμο βάσης δεδομένων

Φίλοι μου καλημέρα.
Είμαι νέο μέλος στο Φόρουμ και το διαβάζω τις τελευταίες 4-5 ημέρες έκπληκτος για τις γνώσεις σας και τον τρόπο που αντιμετωπίζεται την κάθε ερώτηση. Θέλω να στήσω μία νέα βάση δεδομένων για την δουλειά μου. Είμαι τουλάχιστον αρχάριος μπροστά σας, αλλά προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου κάπως καλύτερη και ευκολότερη. Εκείνο που ξέρω για τις βάσεις δεδομένων είναι πως αν δεν στηθούν σωστά από την αρχή τότε δημιουργούνται πολλά προβλήματα και λάθος αποτελέσματα. Αν σας είναι εύκολο θα ήθελα να με βοηθήσετε με το στήσιμο πινάκων και ερωτημάτων, γιατί τα λάθη εκεί είναι απαγορευτικά.
Στο συνημένο αρχείο περιγράφω κάπως τι θέλω.
Ευχαριστώ
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: docx Βάση.docx (13,7 KB, 91 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 24-07-12, 13:22
Το avatar του χρήστη Tasos
Διαχειριστής
Όνομα: Τάσος Φιλοξενιδης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική, Γερμανική

Προεπιλογή

Καλησπέρα σε όλους!

Κώστα καλωσόρισες στο φόρουμ!

Όπως πολύ σωστά αναφέρεις, οι βάσεις δεδομένων αν δεν στηθούν σωστά από την αρχή τότε δημιουργούνται πολλά προβλήματα και λάθος αποτελέσματα.

Ωστόσο η σχεδίαση του έργου που θέλεις να δημιουργήσεις απαιτεί περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τη διεξαγωγή ενός γεγονότος χρονολογικά αλλά και την ορολογία.

Θα σου πρότεινα να μελετήσεις το αρθρο της Microsoft: Βασικές αρχές σχεδίασης βάσης δεδομένων - Access - Office.com
να κάνεις ένα ξεκίνημα (δημιουργία βασικών πινάκων) και να μας επισυνάψεις ένα αντίγραφο για να το εξελίξουμε όλοι μαζί.

Φιλικά

Τάσος