Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια! |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
| |||
| |||
Ημερομηνία σε φόρμα
Φίλοι μου γειά σας. Χρειάζομαι την βοήθειά σας. Θέλω σε μία φόρμα να υπάρχουν (2) πεδία το ένα Ν/Ο και το άλλο να δέχεται ημερομηνία. Όταν τσεκάρω τον πεδίο Ν/Ο τότε στο πεδίο ημερομηνία να βγαίνει η ημερομηνία της ημέρας (now) αλλά να παραμένει η ίδια την άλλη μέρα δηλ. σήμερα να γράφει 19-4-2012 και αύριο να γράφει πάλι 19-4-2012. Πιστεύω να έγινα κατανοητός. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. |
| |||
| |||
Καλησπέρα, μπορείς να βάλεις το παρακάτω στο afterupdate event του πεδίου ναι/όχι Κώδικας: Private Sub check_box_AfterUpdate() If Me.check_box = True Then Me.date1.Enabled = True Me.date1 = Date Else If Me.check_box = False Then Me.date1.Enabled = False End If End If End Sub
__________________ Always Look on the Bright Side of Life! |
| |||
| |||
Φίλοι του forum γεια σας. Άγγελε σε ευχαριστώ για την βοήθειά σου, αλλά επειδή είμαι αρχάριος στην Access θα μπορούσες να με βοηθήσεις δημιουργώντας την φόρμα για να καταλάβω πως γίνεται;;; Εγώ προσπάθησα να επικολλήσω τον κώδικα αλλά δεν τα κατάφερα.\ Αν το δω θα καταλάβω για την επόμενη φορά Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου |
| |||
| |||
Xρήστο καλησπέρα Κοίταξε την βάση με τις επαφές μήπως σου κάνει αυτό Φιλικά/Αλέξανδρος |
| |||
| |||
Αλέξανδρε γειά σου και σε ευχαριστώ που μου έστειλες παράδειγμα για να καταλάβω. Όμως θα ήθελα όπως έγραψα στο 1ο ερώτημά μου Παράθεση:
Σε ευχαριστώ για την βοήθειά σου. |
| |||
| |||