Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια! |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
| |||
| |||
Εκτύπωση μεμονωμένης (συγκεκριμένης εγγραφής)
Παιδιά πολλά συγχαρητήρια για την δουλειά σας Είμαι αρκετά αρχάριος και προσπαθώ να φτιάξω την δική μου βάση δεδομένων Στο αρχείο παρακάτω θέλω να ανοίγω την φόρμα συμπλήρωσης και στην εντολή Εκτύπωση να μου ανοίγει η έκθεση σε προβολή εκτύπωσης στη εγγραφή που βλέπω στην φόρμα Και όχι μόνο στην πρώτη Την εντολή εκτύπωσης την αντέγραψα από το πρότυπο πάγια Από τα λίγα που κατάλαβα ψάχνοντας στο forum νομίζω πως χεριάζετε κάποιο φίλτρο Αλλά δεν ξέρω πως γίνονται… |
| |||
| |||
Παράθεση:
Γιάννη στη φόρμα σου σε προβολή σχεδίασης στο κουμπί "ΕΚΤΥΠΩΣΗ" δεξί κλίκ ιδιότητες Συμβάν (σβήσε την ενσωματωμένη μακροεντολή) Επιλέγεις με το κλίκ διαδικασία συμβάντος κάνε επικόληση το παρακάτω κώδικα Κώδικας: Private Sub Εντολή7223_Click() DoCmd.OpenReport "ΕΚΘΕΣΗ", acViewPreview, , "Αναγνωριστικό =" & Αναγνωριστικό, , "Επώνυμο=" & Επώνυμο End Sub Νάσος |
| |||
| |||
Ευχαριστώ
το έκανα και είναι οκ
|
| |||
| |||
και κάτι ακόμη αν γίνετε
και αν θέλω να εκτυπώσει κατευθείαν τι κάνω
|
| |||
| |||
Καλημέρα σε όλους. Κώδικας: Private Sub Εντολή7223_Click() DoCmd.OpenReport "ΕΚΘΕΣΗ", acViewNormal, , "Αναγνωριστικό =" & Αναγνωριστικό, , "Επώνυμο=" & Επώνυμο End Sub |
| |||
| |||
Καλημέρα. Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα αυτο μπορείς να ανεβάσεις το αρχείο διορθωμένο. Το πρώτο αρχεί δεν μπορούσα να το ανοίξω. Ευχαριστώ. Φιλικά Ανθή |
| |||
| |||
Παράθεση:
Καλησπέρα Ανθή. Επειδή βρίσκομαι σε περιβάλλον office 2003 ανεβάζω κάτι ανάλογο. Φιλικά Νάσος |
| |||
| |||
Καλησπέρα. Μου βγάζει συνέχεια Run time error '2501'. Η ενέργεια openreport ακυρώθηκε. Τελος πάντων. Φιλικά Ανθή |
| |||
| |||
Νομίζω αυτό είναι εντάξει
και σε προβολή εκτύπωσης και σε εκτύπωση
|
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |