Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Access > Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > Εισαγωγή Στοιχείων από ένα πλαίσιο κειμένου

Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια!

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 15-10-09, 19:13
Ghost_carp
Guest

Προεπιλογή Εισαγωγή Στοιχείων από ένα πλαίσιο κειμένου

Με προβλημάτησε αρκετά και δεν το κατάφερα τελικά.

Εχω έναν πίνακα που σε κάθε κώδικα έχει 10 πεδία στα οποία εισάγω στοιχεία εγώ, το θέμα είναι πώς στην φόρμα πρέπει να φτιάξω 10 πλαίσια κειμένου ώστε να εισάγω σε κάθε πεδίο του συγκεκριμένου κωδικού...

Αυτά τα δέκα πλαίσια όμως δεν χτυπάν καλά στο μάτι και μπερδεύεσαι..
Θα ήθελα εάν γινόταν εύκολα γιατί είμαι και άσχετος να εισάγω από ένα πλαίσιο κειμένου και αυτό να ελένχει στη σειρά τα πεδία, και μόλις βρεί άδειο πεδίο στον συγκεκριμένο κωδικό να καταχωρή την εγραφή...

Είναι εφικτό ???
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-10-09, 20:09
Meteora
Guest

Προεπιλογή Re: Εισαγωγή Στοιχείων από ένα πλαίσιο κειμένου

Καλησπέρα...
Η φόρμα δεν "πατάει" πάνω στον πίνακα;
(Όταν έφτιαξες τη φόρμα έκανες μια κενή φόρμα και την φόρτωσες μετά με πλαίσια κειμένου των οποίων τις τιμές θέλεις να αποδώσεις σε πεδία ; Δεν θέλεις αντιστοιχία συγκεκριμένου πλαισίου με συγκεκριμένο πεδίο, αλλά πλαισίου με κάποιο κενό πεδίο ; ...;;;;;)
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-10-09, 20:35
Ghost_carp
Guest

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Meteora
Δεν θέλεις αντιστοιχία συγκεκριμένου πλαισίου με συγκεκριμένο πεδίο, αλλά πλαισίου με κάποιο κενό πεδίο ; ...;;;;;)
Ακριβώς αυτό που είπες.. Θέλω αντιστοιχία πλαισίου με 10 πεδία και όταν κάνω την εγραφή να βλέπει κατα σειρά πιο από τα 10 είναι άδειο και εκεί να εναποθέτει την εγγραφή..

Μήπως είναι λίγο χαζό ???
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 17-10-09, 18:21
Meteora
Guest

Στο after-update της εισαγωγής (πχ Κείμενο12) βάλε κώδικα που να ελέγχει αν ειναι κενό ή όχι ένα πεδίο
If isNul(pedio1) then pedio1 = Κείμενο12: Exit sub
κ.ο.κ