Ανανέωση ιστοσελίδας

Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια!

Απάντηση στο θέμα

 

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 26-08-11, 15:57
Όνομα: Γιώργος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 18-06-2010
Μηνύματα: 3.674
Προεπιλογή

Καλησπέρα

Ρούλα, χαίρομαι που μπόρεσα να βοηθήσω.
Για την καθυστέρηση έχεις δίκιο.
Τη ΒΔ άρχισα να τη δημιουργώ αμέσως, αλλά διέκοψα επειδή έμπλεξα με βαψίματα και για 10 μέρες δεν είχα χρόνο και Internet.
Όταν τα πράγματα μπήκαν σε μια σειρά και επειδή, αν αρχίσω κάτι, δε θέλω να μη μείνει μισό, έδωσα στη ΒΔ μια πιο ολοκληρωμένη μορφή (αυτή που ανέβασα).
Τότε μπήκε και το δίλημμα, αν έπρεπε να την ανεβάσω στο φόρουμ, αφού ήδη υπήρχε η λύση του φίλου Νίκου και το θέμα μάλλον είχε κλείσει (άλλη καθυστέρηση).
Τελικά αποφάσισα να την ανεβάσω σκεπτόμενος ότι θα ήταν καλύτερα για το φόρουμ αν υπήρχε ακόμα μία λύση.

Φιλικά/Γιώργος
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 26-08-11, 17:21
Όνομα: Ρούλα
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2013
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 31-07-2011
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Μηνύματα: 64
Προεπιλογή

Καλησπέρα στην παρέα
Γιώργο δεν έλεγα ότι καθυστέρησες εσύ αλλά εγώ για την απάντηση και τις ευχαριστίες μου για τον πολύτιμο χρόνο σου. Έχω ένα πρόβλημα όμως Στην φόρμα ΟΠΛΙΣΜΟΣ εκεί δεν είναι οπλισμός αλλά αποθήκη υλικού Παράδειγμα στον οπλισμό υπάρχουν Διάφορα μοντέλα ένα από αυτά είναι το GLOCK18c που το κάθε όπλο έχει το S/N Όπλου. Μπορεί να έχω και WALTHER P-99 και να έχει και αυτό το
S/N Οι ποσότητες τώρα μπορεί να είναι αρκετές πώς θα μπορέσω τώρα να καταχωρήσω χωριστά το κάθε μοντέλο και το S/N του μήπως θα έπρεπε να υπάρχει και μια φόρμα στην οποία θα καταχωρούνται ανά μοντέλο τα S/N, και κάτι άλλο υπάρχουν φυσίγγια με S/N. Συμπέρασμα καλά έστησες την βάση στους πίνακες θα πρέπει ο οπλισμός να συνδέεται με μια άλλη φόρμα που θα καταγράφονται ταS/N
Του κάθε υλικού. Kαι στην καρτέλα Υπάλληλοι-Χρεώσεις-Επιστροφές θα έπρεπε να υπάρχει ακόμα ένα πεδίο που θα καταχωρώ το S/N του υλικού που επέλεξα από το πεδίο ΟΠΛΙΣΜΟΣ_ID φτάνει να κάνει το στοκ τις αποθήκης όπως και τώρα ανάλογα με το υλικό όσο για τα άλλα όλα καλά και με μεγάλη σοφία και τεχνική. Πιστεύω πως μελετώντας κάποιες ΒΔ στημένες από κάποιους σαν εσένα που γνωρίζουν καλά την
Access θα μπορούσαν και οι επόμενοι να περπατήσουν στον προγραμματισμό καλά θέλω να φτάσω σε αυτό το ύψος σας. περιμένω με υπομονή απάντηση και πάλι σε ευχαριστώ γιατί εδώ γίνετε ένας μύλος με τα υλικά πιστεύοντας ότι θα βάλω μια τάξη με την Βοήθεια σου
Με εκτίμηση
Ρούλα
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 27-08-11, 20:04
Όνομα: Γιώργος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 18-06-2010
Μηνύματα: 3.674
Προεπιλογή

Ρούλα καλησπέρα

Για το πρόβλημα με τα S/N, αν το κατάλαβα καλά, προτείνω τα εξής:
1. Στον πίνακα «ΟΠΛΙΣΜΟΣ» να διαγραφεί το πεδίο [ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ_ΑΡΙΘΜΟΣ] και να προστεθεί το πεδίο [ΣΧΟΛΙΑ] τύπου υπόμνημα.
2. Να δημιουργηθεί ο πίνακας «ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ_SN με πεδία [ΠΑΡΑΛΑΒΗ_ID] και [ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ_ΑΡΙΘΜΟΣ].
3. Να δημιουργηθεί ο πίνακας «ΧΡΕΩΣΕΙ_ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ_SN με πεδία [ΧΡΕΩΣΗ_ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ_ID] και [ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ_ΑΡΙΘΜΟΣ].
Με αυτή τη δομή η βάση θα λειτουργεί, ως εξής:
1. Στον πίνακα «ΟΠΛΙΣΜΟΣ» θα έχουμε μία εγγραφή για κάθε διαφορετικό (στη διάκριση δε λαμβάνεται υπόψη το S/N) υλικό, που θα χαρακτηρίζεται από τον κωδικό [ΟΠΛΙΣΜΟΣ_ID].
2. Στον πίνακα «ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ» καταχωρούμε, για κάθε υλικό που παραλαμβάνεται, τον κωδικό του (ΟΠΛΙΣΜΟΣ_ID), την ημερομηνία και τα τεμάχια.
Αν είναι από τα υλικά που έχουν S/N θα πρέπει να προσθέσουμε στον πίνακα «ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ_SN» τόσες εγγραφές όσα τα τεμάχια του υλικού.
Δηλαδή αν η παραλαβή έχει κωδικό 123 και τα τεμάχια είναι 5 θα πρέπει να προσθέσουμε 5 εγγραφές στις οποίες το πεδίο [ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ_ID] θα έχει τιμή 123 και θα αλλάζει μόνο η τιμή του πεδίου [ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ_ΑΡΙΘΜΟΣ.
3. Στον πίνακα «ΧΡΕΩΣΕΙΣ_ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ» καταχωρούμε αν είναι χρέωση ή επιστροφή, την ημερομηνία, τον κωδικό του υπάλληλου, τον κωδικό του υλικού και τα τεμάχια.
Αν είναι από τα υλικά που έχουν S/N θα πρέπει να προσθέσουμε στον πίνακα «ΧΡΕΩΣΕΙΣ_ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ_SN» τόσες εγγραφές όσα τα τεμάχια του υλικού που χρεώθηκαν ή επιστράφηκαν.
Δηλαδή αν η χρέωση ή η επιστροφή έχει κωδικό 500 και τα τεμάχια είναι 5 θα πρέπει να προσθέσουμε 5 εγγραφές στις οποίες το πεδίο [ΧΡΕΩΣΗ_ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ_ID] θα έχει τιμή 500 και θα αλλάζει μόνο η τιμή του πεδίου [ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ_ΑΡΙΘΜΟΣ.
Ρούλα, πριν κάνω οποιεσδήποτε αλλαγές, ξέχνα για λίγο τις φόρμες και σκέψου πως λειτουργεί η αποθήκη σου και αν το παραπάνω σχήμα θα μπορούσε να σε καλύψει. Μπορείς να κάνεις και κάποιες δοκιμές στο χαρτί.
Κρίσιμο είναι αν τα πεδία που υπάρχουν στον πίνακα «ΟΠΛΙΣΜΟΣ» επιτρέπουν την καταχώρηση όλων των υλικών που διακινούνται και αν όλα τα υλικά παραλαμβάνονται και χρεώνονται σε τεμάχια.

Φιλικά/Γιώργος
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 29-08-11, 09:45
Όνομα: Ρούλα
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2013
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 31-07-2011
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Μηνύματα: 64
Προεπιλογή

Καλημέρα σε όλους
Συγνώμη για την καθυστέρηση Γιώργο μια επαγγελματική εργασία με κάνει να καθυστερώ για την απάντηση δώσε μου λίγο χρόνο και θα απαντήσω.
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 30-08-11, 17:34
Όνομα: Γιώργος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 18-06-2010
Μηνύματα: 3.674
Προεπιλογή

Καλησπέρα στην παρέα

Η ΒΔ, που επισυνάπτω, αποτελεί βελτίωση αυτής που ανέβασα σε προηγούμενο μήνυμά μου (μήνυμα #9).
Αφορμή για τις βελτιώσεις αποτέλεσε το #12 μήνυμα της Ρούλας στο οποίο επισημαίνονται τα προβλήματα, που δημιουργούνται στη διαχείριση των υλικών, από τους σειριακούς αριθμούς (S/N).
Στη νέα βάση ακολούθησα το σχεδιασμό που περιγράφω στο #13 μήνυμά μου.
Επίσης βελτίωσα τα ερωτήματα υπολογισμού του στοκ και των διαθέσιμων υλικών για χρέωση ή επιστροφή, ώστε να είναι ταχύτερα και απλούστερα.
Το περιβάλλον χρήσης ουσιαστικά αποτελείται από μία σύνθετη φόρμα με καρτέλες:
1. Στην καρτέλα «Προμηθευτής-Αποθήκη» μπορούν να καταχωρηθούν οι προμηθευτές και οι λεπτομέρειες των παραλαβών.
Ο οπλισμός (υλικό) επιλέγεται από ένα σύνθετο πλαίσιο και, αν δεν υπάρχει, μπορούμε να πατήσουμε το κουμπί «Άνοιγμα φόρμας ΟΠΛΙΣΜΟΣ» για να ανοίξει η κατάλληλη φόρμα και να τον καταχωρήσουμε.
Αν το υλικό έχει σειριακούς αριθμούς, πατούμε το κουμπί «S/N» για να ανοίξει η κατάλληλη φόρμα και να τους καταχωρήσουμε.
2. Στην καρτέλα «Στοκ-αποθήκης» βλέπουμε το στοκ των υλικών της αποθήκης.
Αν το υλικό έχει σειριακούς αριθμούς, πατούμε το κουμπί «S/N» για να ανοίξει η κατάλληλη φόρμα και να τους δούμε.
Αν το στοκ, για ένα υλικό, είναι 5 τεμάχια, η φόρμα των σειριακών αριθμών πρέπει να δείχνει 5 διαφορετικούς S/N.
3. Στην καρτέλα «Υπάλληλοι-Χρεώσεις-Επιστροφές» μπορούν να καταχωρηθούν οι υπάλληλοι και οι λεπτομέρειες των χρεώσεων και επιστροφών.
Ο οπλισμός (υλικό) επιλέγεται από ένα σύνθετο πλαίσιο. Για τη σωστή εμφάνιση των διαθέσιμων για χρέωση ή επιστροφή υλικών πρέπει πρώτα να επιλέξουμε αν πρόκειται για χρέωση ή επιστροφή.
Αν έχουμε χρέωση εμφανίζονται τα υλικά με στοκ. Αν έχουμε επιστροφή εμφανίζονται τα χρεωμένα υλικά από το συγκεκριμένο υπάλληλο.
Αν το υλικό έχει σειριακό αριθμό πατούμε το κουμπί «S/N» για να κάνουμε την καταχώρηση.
Οι σειριακοί αριθμοί επιλέγονται από κατάλληλο (εμφανίζει μόνο τους διαθέσιμους S/N) πτυσσόμενο πλαίσιο.
Στη φόρμα υπάρχει και ένα πλαίσιο ελέγχου. Προστέθηκε για να βοηθήσει στη μετάβαση από τα βιβλία αποθήκης στην ψηφιακή ΒΔ.
Τα υλικά μιας μονάδας, κάποια χρονική στιγμή, αποτελούνται από τα υλικά της αποθήκης και τα χρεωμένα.
Αν υποθέσουμε ότι η κατάσταση Α έχει τα υλικά που υπάρχουν στην αποθήκη (απογραφή) και η Χ τα χρεωμένα σε υπαλλήλους, μπορούμε να τα καταχωρήσουμε στη ΒΔ κατά δύο τρόπους:
Α. Τρόπος:
1. Με τη βοήθεια της φόρμας «ΟΠΛΙΣΜΟΣ» καταχωρούμε όλα τα είδη υλικών των καταστάσεων Α και Χ.
2. Με τη βοήθεια της καρτέλας «Προμηθευτής-Αποθήκη» καταχωρούμε, ως παραλαβές, όλα τα υλικά των καταστάσεων Α και Χ.
Για την περίπτωση της κατάστασης Α μπορούμε να θεωρήσουμε, ως εικονικό προμηθευτή, την απογραφή. Για την κατάσταση Χ τον κάθε χρεωμένο υπάλληλο.
3. Στην καρτέλα «Υπάλληλοι-Χρεώσεις-Επιστροφές» και με τσεκαρισμένο το πλαίσιο ελέγχου, ώστε να γίνεται έλεγχος των διαθέσιμων υλικών, καταχωρούμε τα υλικά της κατάστασης Χ.
Ο τρόπος αυτός περιορίζει τα λάθη, αλλά έχει περισσότερη δουλειά.
Β. Τρόπος:
1. Με τη βοήθεια της φόρμας «ΟΠΛΙΣΜΟΣ» καταχωρούμε όλα τα είδη υλικών των καταστάσεων Α και Χ.
2. Με τη βοήθεια της καρτέλας «Προμηθευτής-Αποθήκη» καταχωρούμε, ως παραλαβές, όλα τα υλικά της κατάστασης Α.
3. Στην καρτέλα «Υπάλληλοι-Χρεώσεις-Επιστροφές» και με ατσεκάριστο το πλαίσιο ελέγχου, καταχωρούμε τα υλικά της κατάστασης Χ.
4. Με κατάλληλα ερωτήματα αντιγράφουμε τους υπαλλήλους με χρεωμένα στον πίνακα «ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ», τα χρεωμένα στον πίνακα "ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ" και τους S/N των χρεωμένων στον πίνακα "ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ_SN"
Αφού γίνει η μετάβαση στην ψηφιακή ΒΔ, όταν καταχωρούμε χρεώσεις ή επιστροφές, το πλαίσιο ελέγχου πρέπει να είναι τσεκαρισμένο.
Η ΒΔ αποτελεί σχετικά απλή περίπτωση, αφού δεν παρακολουθούνται οι τιμές και η αξία των υλικών και όλα τα υλικά θεωρείται ότι μετρώνται σε τεμάχια.
Πιστεύω ότι εύκολα θα μπορούσε να επεκταθεί για να καλύψει και τις παραπάνω περιπτώσεις.
Στο φόρουμ υπάρχουν αρκετά μέλη, που έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τη βάση και ελπίζω να βρεθεί κάποιο με διάθεση και χρόνο να το πραγματοποιήσει.
Ρούλα, δοκίμασε τη νέα ΒΔ και προσπάθησε να την προσαρμόσεις στις ανάγκες σου.
Αν συναντήσεις δυσκολίες, υπάρχει και το φόρουμ ....
Συγνώμη για τη φλυαρία.

Φιλικά/Γιώργος
ΥΓ. 1.Θα πρότεινα στους υπεύθυνους του φόρουμ να αλλάξουν το θέμα από «μεταφορά» σε «Διαχείριση αποθήκης υλικού (στρατιωτικού)».
2. Άλλαξα τη ΒΔ στο μήνυμα #9 με τη νέα.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: zip ΔιαχείρισηΑποθήκης3.zip (113,6 KB, 61 εμφανίσεις)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kapetang : 31-08-11 στις 07:43. Αιτία: Ξέχασα το βήμα 4 στο Β Τρόπο
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 31-08-11, 11:01
Όνομα: Ρούλα
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2013
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 31-07-2011
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Μηνύματα: 64
Προεπιλογή

Καλημέρα στην παρέα
Σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση Γιώργο θα το δω και πάλι εδώ είμαστε
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε απαντήσεις
Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

Ο κώδικας ΒΒ είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are εκτός λειτουργίας
Pingbacks are εκτός λειτουργίας
Refbacks are εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα

Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
[ Εκθέσεις ] Άθροισμα "σε μεταφορά" στο υποσέλιδο και "από μεταφορά" στην κεφαλίδα prokopino Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 4 25-06-10 17:24


Η ώρα είναι 20:25.