Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Access > Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > Διαδοχική ενημέρωση πεδίων

Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια!

Απάντηση στο θέμα

 

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 02-08-11, 12:38
Όνομα: Μιχάλης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 02-08-2011
Μηνύματα: 10
Προεπιλογή Διαδοχική ενημέρωση πεδίων

Χαίρετε και καλώς σας βρήκα μιας και είναι η πρώτη φορά που γράφω,


είμαι κάπως αρχάριος στην access, καθώς είναι η πρώτη φορά που τη χρησιμοποιώ.

Λοιπόν, αρχίζω:

έχω μία βάση η οποία έχει 9 πίνακες και τις αντίστοιχες φόρμες για κάθε πίνακα.

Οι πίνακες αποθηκεύουν δεδομένα για ένα πελάτη. Για παραδειγμα, η πρώτη φόρμα αποθηκεύει τα βασικά δεδομένα του πελάτη (ονομα, τηλεφωνο, αφμ κτλ), ενώ οι υπόλοιποι διάφορα άλλα όπως φορολογικά στοιχεία, οικογενειακά κτλ.

Ολοι οι πίνακες έχουν το ίδιο κλειδί, το οποίο είναι το ΑΦΜ.

Αυτο που θέλω να κάνω είναι οταν δημιουργώ μία νέα εγγραφή στον πίνακα με τα Βασικά στοιχεία, αυτόματα να δημιουργείται στους υπόλοιπους πίνακες μία νέα εγγραφή που το μόνο που θα περιέχει θα είναι το ΑΦΜ, δηλαδή το κλειδί. Δηλαδή θέλω το πεδίο του ΑΦΜ του πρώτου πίνακα, να αντιγράφεται σε όλους τους υπόλοιπους αυτοματα.


Παρότι υπάρχει η επιλογή όταν δημιουργείς σχέσεις μεταξύ πινάκων να ορίσεις "διαδοχική ενημέρωση σχετικών εγγραφών". Το έχω επιλέξει, δεν δουλεύει με το τρόπο που θέλω.
Δηλαδή, αν και δημιουργώ νέες εγγραφές μέσα από τη φόρμα, δεν δημιουργείται νέα εγγραφή στους άλλους πίνακες,

Υπάρχει κάποιος που να έχει μια ιδέα πως μπορεί να γίνει αυτο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 02-08-11, 18:40
Όνομα: Γιώργος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική
 
Εγγραφή: 18-06-2010
Μηνύματα: 3.674
Προεπιλογή

Καλησπέρα

Μιχάλη καλωσόρισες στο φόρουμ.