Ανανέωση ιστοσελίδας
ms-office.gr > Forum > Microsoft Access > Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις > Απορίες σχετικά με την Αccess.

Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια!

Απάντηση στο θέμα

 

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 28-06-11, 20:33
Όνομα: Κωνσταντίνος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 28-06-2011
Μηνύματα: 25
Προεπιλογή Απορίες σχετικά με την Αccess.

Καλησπέρα σε όλους!
Παιδεύομαι μια εβδομάδα και άκρη δεν βγάζω, οπότε απευθύνομαι σε ειδήμονες που έχουν όρεξη να βοηθήσουν. Τονίζω πως είμαι απολύτως αρχάριος και χρησιμοποιώ access 2010. Το λοιπόν, η βάση μου από πλευράς πινάκων είναι έτοιμη. Έχω τα εξής πεδία: Παραστάσεις, Θέατρα, Ηθοποιοί, Σκηνοθέτες, Συντελεστές. Εγώ θέλω να περνάω δεδομένα στην φόρμα Παραστάσεις, τα οποία να είναι συνδεδεμένα με τους επιμέρους πίνακες ώστα νε μου "τραβάει" τα ονόματα σε drop list και να επιλέγω και σε δεύτερη φάση θέλω αυτά που έχω καταχωρήσει να ενημερώνουν τους αρχικούς πίνακες (πχ. περνάω εγώ ηθοποιούς σε μία παράσταση και θέλω μετά στον πίνακα των ηθοποιών, συγκεκριμένα στην καρτέλα του καθενός, να μου περνάει το όνομα της παράστασης και κάποια ακόμα στοιχεία από την εκάστοτε εγγραφή.

Έχω προσπαθήσει πάρα πάρα πολύ να το φτιάξω και δυστυχώς δεν μπορώ να το καταφέρω με τίποτα, οπότε οποιαδήποτε βοήθεια θα την εκτιμούσα ιδιαίτερα.

Επίσης, δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα του forum ή κάτι δεν κάνω καλά (ή ζητάω πολλά...) αλλά είναι η τρίτη φορά που κάνω εγγραφή, αλλά όλο "σβησμένος" βγαίνω και το post μου εξαφανισμένο, οπότε αν ενοχλώ με τον όποιον τρόπο μπορείτε απλώς να μου το πείτε.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 28-06-11, 22:24
Το avatar του χρήστη Tasos
Διαχειριστής
Όνομα: Τάσος Φιλοξενιδης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική, Γερμανική
 
Εγγραφή: 21-10-2009
Μηνύματα: 2.010
Προεπιλογή

Αγαπητέ φίλε καλωσόρισες στο φόρουμ!