Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Ότι έχει σχέση με συναρτήσεις, μορφοποίηση, εκτυπώσεις γραφήματα κτλ. |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
| |||
| |||
Πρόγραμμα Αδειών Προσωπικού
Παιδιά καλησπέρα Συγκαταλέγομαι στους αρχάριους, όσον αφορά την χρήση του excel. Κατέβασα ένα πρότυπο αρχείο excel από την Microsoft σχετικά με το χρονοδιάγραμμα απουσιών-αδειών υπαλλήλων μιας εταιρίας και το οποίο θα ήθελα να τροποποιήσω. Θα ήθελα να προστεθεί σκίαση στα Σαββατοκύριακα καθώς και στις Επίσημες Αργίες (π.χ. Καθαρά Δευτέρα, 15Αύγουστος, 28η Οκτωβρίου, 25η Μαρτίου, κ.ο.κ.), έτσι ώστε να είναι εμφανείς οι ημερομηνίες που θα αποκλείονται για χρήση άδειας. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Mε την αλλαγή δηλαδή, κάθε χρονιάς, να εμφανίζεται και να αλλάζει αυτόματα η σκίαση των ΣΚ και των Επίσημων αργιών της Ελλάδος. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. |
#2
| |||
| |||
Καλησπέρα Δες μα πρόταση στο συνημμένο. |
#3
| |||
| |||
Πρόγραμμα Αδειών Προσωπικού
Φίλε Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ, Δύο χάρες μόνο, εάν γίνεται, 1) Το φόντο που έβαλες στις Αργίες και στα ΣΚ εάν γίνεται να το κάνεις διαφορετικό, διότι ταιριάζει με το φόντο της "Ονομαστικής Άδειας". 2) Το έτος να αλλάζει σε όλους τους μήνες από το φύλλο των "Αργίες" και να μην χρειάζεται να πηγαίνω στο φύλλο "Ιανουάριος" να τον αλλάζω και από εκεί. Σε ευχαριστώ και πάλι για την πολύτιμη βοήθειά σου |
#4
| |||
| |||
Καλησπέρα Σπύρο 1) Δεν τα πάω καλά με τα χρώματα, λόγω κάποιας αχρωματοψίας. Προτείνω να αλλάξεις το φόντο της "Ονομαστικής Άδειας". 2) Στο συνημμένο το έτος αλλάζει από το φύλλο "Αργίες" |
#5
| |||
| |||
Nα σαι καλά Ευχαριστώ πολύ! |
#6
| |||
| |||
Πρόγραμμα Απουσιών
Φίλε Γιώργο κάτι τελευταίο ελπίζω Υπάρχει δυνατότητα στο φύλλο "Ονόματα υπαλλήλου" όταν αλλάζω τα ονόματα να αλλάζουν αυτόματα και στους μήνες; Eπίσης, εάν προσθέτω κάποιον επιπλέον υπάλληλο ή όταν διαγράφω στο φύλλο Ονόματα υπαλλήλου", να προστίθεται αυτόματα και στους 12 μήνες ή αυτόματα η γραμμή που υπήρχε ο υπάλληλος να διαγράφεται και στους 12 μήνες. Ευχαριστώ και πάλι και συγγνώμη που σε βάζω σε αυτήν την διαδικασία. |
#7
| |||
| |||
Στο συνημμένο: Τα ονόματα των εργαζόμενων στους διάφορους μήνες θα επιλέγονται από τη λίστα που εμφανίζεται, αν πατήσουμε στο βελάκι δεξιά του κελιού. Τα ονόματα που εμφανίζονται στηρίζονται στη λίστα ονομάτων του φύλλου «Ονόματα Υπαλλήλου». Όταν μεταβάλλεται αυτή η λίστα (αφαιρούμε ή προσθέτουμε ονόματα) μεταβάλλονται και οι επιλογές στα φύλλα των μηνών. |
#8
| |||
| |||
Πρόγραμμα Απουσιών
Γιώργο αυτό θέλω να αποφύγω. Να μην αλλάζω κάθε φορά και σε κάθε μήνα τις επιλογές μου Η επιλογή μου να καθορίζεται κάθε φορά από το φύλλο "Ονόματα υπαλλήλου" |
#9
| |||
| |||
Τότε: 1) Αντίγραψε τα ονόματα (copy paste) σε όλα τα φύλλα. 2) Μάλλον γνωρίζεις ότι αν βάλλεις στο κελί B7 ='Ονόματα υπαλλήλου'!B4 και αντιγράψεις σύρωντας τον τύπο προς τα κάτω θα πάρεις τα ονόματα. Κάνε κάτι δε βλέπω κάποια προσπάθεια.... |
#10
| |||
| |||
Φίλε Γιώργο καλησπέρα Επανέρχομαι στην τελευταία ανάρτησή σου με την v.4 στο πρόγραμμα απουσιών που είχες ανεβάσει και σε ευχαριστώ. Στον μήνα Οκτώβριο όμως, τα κελιά δεν χρωματίζονατι με το ανάλογο χρώμα. π.χ. γράφω ΚΑ και δεν χρωματίζεται με το κόκκινο χρώμα κ.ο.κ., όπως οι υπόλοιποι μήνες! Μπορείτε να βοηθήσετε; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[Συναρτήσεις] βαρδιες προσωπικού | spiros1982 | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 9 | 12-12-21 18:42 |
ΒΔ προσωπικού για άδειες | tolispap | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 10 | 12-10-21 20:05 |
Καταχώρηση προσωπικών στοιχείων Προσωπικού Επιχείρησης με τις Άδειές τους | schrysis | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 1 | 16-05-19 10:56 |
[Excel07] Αντιστοίχηση στοιχείων σε κατασταση προσωπικού | nkouk | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 12 | 10-02-16 23:58 |
[Excel07] Πρόγραμμα αδειών | Πέτρο | Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 14 | 30-11-12 12:26 |
Η ώρα είναι 19:42.