Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις Access + VBA... Εδώ δεν υπάρχουν όρια! |
| Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
| |||
| |||
Καλησπέρα στην παρέα. Έχω προχωρήσει την βάση δεδομένων και ανεβάζω λίγη, είμαι στα 30 έγραφα είναι τέλεια! Έχω κωλύσει όμως στο εξής και θα ήθελα αν μπορείτε να βοηθήσετε. Ήξερα να το φτιάξω με πεδία και mail merge, τώρα όμως με τους σελιδοδείκτες δεν μπορώ να το βρω. Σε κάποιες ημερομηνίες πχ. Στο πιστοποιητικό θέλω να είναι της μορφής dddd, dd mmmm yyyy και δεν μπορώ, από την access το έχω κάνει και μου το βγάζει σωστά στη φόρμα , στο word όμως μου το φέρνει dd/mm/yyyy . Συγνώμη, ανεβάζω και την βάση με μερικά έγραφα λίγο ... χαλασμένα προσπαθώ γιατί είναι >500 κβ Ευχαριστώ. συγνώμη για την ταλαιπωρία. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dratsaki : 26-10-13 στις 14:01. |
#22
| |||
| |||
Γιώργο καλημέρα. Αν μπορείς να ανεβάσεις την βάση σε μορφή 2007 ή 2003 γιατί δεν ανοίγει με το 2007. Όλο αυτό το διάστημα ασχολούμαι με την συγκεκριμένη μέθοδο εξ αφορμής ενός project που ξεκίνησε συμπτωματικά λίγο μετά την συνομιλία μας και έχω βρεί πολλά πράγματα. |
#23
| |||
| |||
Καλημέρα Στέλιο. Χίλια Ευχαριστώ. συγνώμη για την ταλαιπωρία. μάλλον τα κατάφερα! ΤΕΛΙΚΑ δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο μάλλον έφταιγε που δεν την είχα συμπυκνώσει και επιδιορθώσει και τα ΜΒ τα έβγαζε από τις εγγραφές που είχα διαγράψει ! Ευχαριστώ |
#24
| |||
| |||
Παρακολουθώ το θέμα σας και θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Ότι λέμε ισχύει μόνο για 1 εγγραφή; Μπορεί να δημιουργηθεί με την αναφερόμνη μεθοδολογία ένα έγγραφο με πολλές σελίδες; Τόσες σελίδες όσες και οι εγγραφές; |
#25
| |||
| |||
Χρήστο καλησπέρα. Εκτιμώ πως όχι. Μπορεί να δημιουργηθεί ένα έγγραφο με πολλές σελίδες που θα περιέχει όμως στοιχεία μιας εγγραφής Μπορεί να δημιουργηθεί ένα έγγραφο (Ανεξαρτήτως σελίδων) που να περιέχει στοιχεία μιας εγγραφής και στοιχεία πολλών εγγραφών ενός δευτερέυοντα συνδεδεμένου πίνακα. (πχ Παραγγελία και στοιχεία αυτής (Μία εγγραφή) καθώς και Προιόντα,ποσότητες και τιμές (πολλές εγγραφές)). Γιώργο μπορείς να χρησιμοποιήσεις την παρακάτω εντολή ώστε να μην είσαι δεσμευμένος στην θέση C:\share002 πχ σε περίπτωση που η βάση θα χρησιμοποιηθεί σε περιβάλον δικτύου από περισσότερα του ενός άτομα. Οπότε δεν θα χρειάζεται να αντιγράφουν όλοι τα πρότυπα τοπικά με όσα μειονεκτήματα αυτό συνεπάγεται.(πχ τροποποίηση προτύπων κλπ) strTemplateName = [CurrentProject].[Path] & "\Templates\Το όνομα Προτύπου.dot" |
#26
| |||
| |||
Δηλαδή για την περίπτωση που ανέφερα Στέλιο, θα πρέπει να δημιουργηθεί έκθεση στην Access ή να τρέξω τον οδηγό της συγχώνευσης μέσα απ' το Word, έτσι δεν είναι;
|
#27
| |||
| |||
Γεια σας και πάλι. Γεια σου Στέλιο . Εγώ χρησιμοποιώ αυτή την μέθοδο βγαίνουν όσες σελίδες διαφορετικές θέλεις ή όσες θες συνεχόμενες στο ίδιο έγγραφο (πχ . εμένα η ΔΥ είναι μονή και το έγγραφο με την αποστολή του δύο σελίδες) δεν υπάρχει περιορισμός στο πόσες σελίδες, αρκεί να κάνουμε αυτό που μου είπε ο Στέλιος κάθε επόμενος ΟΜΟΙΟΣ σελιδοδείκτης στο έγγραφο να παίρνει αύξοντα αριθμό, ονομα, ονομα1, ονομα2 ,κτλ. Αν θέλετε πολλές εγγραφές από την βάση ή και όλες μαζί, ο ποιό απλός και γρήγορος τρόπος είναι με το mail merge που είχα κάνει . Αυτός ο τρόπος δεν θέλει τον προαναφερθέντα για τους σελιδοδείκτες αύξοντα αριθμό στο πεδίο, το πεδίο επαναλαμβάνεται κατά κόρον χωρίς πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι στις πολλές εγγραφές στις 1700 περίπου κάνει (μέσω δικτύου ) 7-8΄΄ . Από ένα κομπιούτερ χωρίς δίκτυο είναι πολύ καλύτερα (και σ’αυτή την περίπτωση όλα είναι μια φορά ΄΄share002΄΄ στο οικιακό δίκτυο) Στέλιο αυτό που μου λες με τα πρότυπα δεν είναι πρόβλημα, ενοώ με το mail merge γιατί τα αρχεία και την βάση την έχω σε ένα κομπιούτερ με οικιακό δίκτυο συνδεμένο με άλλα τέσσερα έτσι όλα τα έγραφα και τα πρότυπα είναι εκεί μια φορά και εκεί πάνω δουλεύουμε χωρίς πρόβλημα. Το δικό μου κάνει τακτικά αντίγραφα της βάσης. Επίσης δεν σου κρύβω ότι έτσι που την έχω σχεδιάσει, μπορεί να επαναλαμβάνει όμοια πεδία (πρόβλημα για την βάση), αλλά δεν χρειάζεται τίποτα σώσιμο το έγγραφο ξανατυπώνεται κατευθείαν από την βάση (το έχω χρειαστεί αρκετές φορές). Βέβαια ο τρόπος που μου έδωσες για αυτόματο σώσιμο είναι πολύ καλός. Τον θέλω ειδικά στις καταγγελίες που δεν είναι όμοιο το κείμενο. Κανένα νεότερο με το dd/mm/yyyy στο έγγραφο? Ευχαριστώ. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dratsaki : 26-10-13 στις 21:59. |
#28
| |||
| |||
Γεια σου Χρήστο τον οδηγό της συγχώνευσης mail merge εγώ τον ξεκινώ από την βάση δεδομένων (με επιλεγμένο τον πίνακα ΄΄ αρνητικό γιατί δέχεται ένα πίνακα στο κάθε έγγραφο΄΄) και του δείχνω το έγγραφο στο δίκτυο. Προσοχή αν αλλάξεις οτιδήποτε στο δίκτυο (κωδικούς χρήστη work group κτλ. ή στο τίτλο του εγγράφου χάνεται η σύνδεση και θέλουν ξανά όλα τα έγγραφα μέσω του οδηγού. Ευτυχώς είμαι στα τελειώματα του νέου τρόπου με τον Κώδικα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dratsaki : 26-10-13 στις 21:22. |
#29
| |||
| |||
Στέλιο αυτό που μου λες με τα πρότυπα δεν είναι πρόβλημα, (ενοώ με το mail merge) γιατί τα αρχεία και την βάση την έχω σε ένα κομπιούτερ με οικιακό δίκτυο συνδεμένο με άλλα τέσσερα έτσι όλα τα έγραφα και τα πρότυπα είναι εκεί μια φορά και εκεί πάνω δουλεύουμε χωρίς πρόβλημα. Το κατάλαβα! τώρα με το κώδικα δεν γίνεται θέλει τα πρότυπα στο καθένα ξεχωριστά ή να βάλω τον κώδικα. Ευχαριστώ |
#30
| |||
| |||
Καλημέρα σε όλους Γιώργο Παρανόησα το μηνυμά σου και νόμισα πως βρήκες λύση, γι' αυτό δεν σου απάντησα. Εγώ χρησιμοποιώ τον παρακάτω κώδικα για τις ημερομηνίες: doc.Bookmarks("ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ").Range.Text = Format(Date, "d") & " " & RMONTH(Format(Date, "m")) & " " & Format(Date, "yyyy") Μπορείς να αλλάξεις το Date με κάποιο πεδίο με ημερομηνίες της βάσης σου, αλλιώς εκτυπώνει την τρέχουσα ημερομηνία. Η συνάρτηση RMONTH που χρησιμοποιώ είναι για βγαίνει ο μήνας στην γενική (δηλαδή Οκτωβρίου αντί για Οκτώβριος) και ο κώδικας που χρησιμοποίησα είναι: Public Function RMONTH(AnyValue) Select Case AnyValue Case "1" thestring = "Ιανουαρίου" Case "2" thestring = "Φεβρουαρίου" Case "3" thestring = "Μαρτίου" Case "4" thestring = "Απριλίου" Case "5" thestring = "Μαΐου" Case "6" thestring = "Ιουνίου" Case "7" thestring = "Ιουλίου" Case "8" thestring = "Αυγούστου" Case "9" thestring = "Σεπτεμβρίου" Case "10" thestring = "Οκτωβρίου" Case "11" thestring = "Νοεμβρίου" Case "12" thestring = "Δεκεμβρίου" End Select RMONTH = thestring End Function Χρήστο Αν το εγγραφό σου δεν είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο θα σου πρότεινα να κάνεις έκθεση στην Access. Έτσι μπορείς να τυπώσεις πλήθος εγγραφών ή και όλες. Το mail merge δεν το έχω χρησιμοποιήσει και δεν τα κατέχω καλά. Από λίγο που το μελέτησα εξ αφορμής της συζήτησης, πριν κολήσω με τους σελιδοδείκτες, είδα πως έχει επιλογές για να επιλέξεις συγεγκριμένες εγγραφές. Το βρίσκω όμως λίγο δύσχρηστο ειδικά για καθημερινή χρησιμοποιούμενη βάση. Αν το εγγραφό σου είναι πολύπλοκο ίσως θα πρέπει να το εξετάσεις ως εναλακτική λύση. Να ευχαριστήσω ξανά τον Νίκο (Meteora) για την κατεύθυνση που μας έδωσε καθώς και τους δημιουργούς και διαχειστές του Forum που πιστεύω πως είναι με διαφορά το καλύτερο στο συγκεκριμένο αντικείμενο. |
« Προηγούμενο Θέμα
|
Επόμενο Θέμα »
| |
Παρόμοια Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
[ Φόρμες ] Εκτύπωση τρέχουσας εγγραφής (στη φόρμα) | JSARAK2001 | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 3 | 09-06-12 10:53 |
Mail Merge - προετοιμασία συγχώνευσης αλληλογραφίας σε Word | Ms-Office-Development Team | Access samples - Χρήσιμα αρχεία & παραδείγματα | 0 | 03-05-10 15:00 |
Συνάρτηση συγκεκριμένων χαρακτήρων μιας εγγραφής | PanosPan | Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις | 4 | 07-03-10 17:42 |
[Γενικά] Mail Merge - Συγχωνευση αλληλογραφίας σε Word | Ms-Office-Development Team | Excel samples - Χρήσιμα αρχεία & παραδείγματα | 0 | 01-02-10 07:46 |
Η ώρα είναι 22:18.