21-02-12, 21:23
|
Όνομα: Γιώργος Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010 Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική | | Εγγραφή: 18-06-2010
Μηνύματα: 3.674
| |
Καλησπέρα στην παρέα
Χριστίνα, η επισυναπτόμενη ΒΔ αποτελεί μια προσέγγιση του παραδείγματος που αναφέρεις στο μήνυμά σου.
Η ΒΔ αποτελείται:
1. Από τον πίνακα «Theseis», που περιέχει τις θέσεις των υπαλλήλων (Διευθυντής, Τμηματάρχης, Υπάλληλος, κλπ ).
Εδώ κατά την καταχώρηση οι θέσεις που βρίσκονται ψηλότερα στην ιεραρχία θα πρέπει να έχουν μικρότερο αριθμό.
Δε χρειάζεται οι αριθμοί να είναι συνεχόμενοι.
2. Από τον πίνακα «Persons».
Ο πίνακας περιέχει, εκτός των άλλων και ένα πεδίο «ID_Thesis» στο οποίο καταχωρείται (επιλέγεται) η θέση του υπαλλήλου και ένα πεδίο «fOrder».
Στο πεδίο «fOrder» καταχωρείται ένας αριθμός που δείχνει την κατάταξη των προσώπων που ανήκουν στην ίδια θέση (Διευθυντή, Τμηματάρχη, Υπάλληλου, κλπ).
Οι αριθμοί κατάταξης είναι διαφορετικοί και δεν είναι συνεχόμενοι. Θα μπορούσαμε να δώσουμε τους αριθμούς 10, 20, 30, 40, κλπ.
Πάντως οι αριθμοί πρέπει να είναι κατάλληλοι ώστε να επιτρέπουν την προσθήκη νέων ατόμων.
Αν προστεθεί ένα άτομο να μπορούμε να του δώσουμε ένα διαφορετικό αριθμό από τους υπάρχοντες , ανάλογα με τα προσόντα του.
Στο παράδειγμα, αν είναι καλύτερος από όλους, θα πάρει έναν αριθμό μικρότερο του 10 πχ 5.
Αν είναι χειρότερος θα πάρει έναν αριθμό μεγαλύτερο του 40 πχ 50.
Αν είναι ανάμεσα στο 20 και το 30 θα πάρει πχ 26.
Η διαγραφή ατόμων δε δημιουργεί προβλήματα στην κατάταξη.
3. Το ερώτημα «QryOrder». Το ερώτημα με βάση τις τιμές των πεδίων «ID_Thesis» και «fOrder» απαριθμεί τα πρόσωπα (Πεδίο fCounter).
4. Τη φόρμα «frmCounter», που βασίζεται στο ερώτημα και δείχνει τα πρόσωπα με τη σειρά που θέλουμε.
5. Τη φόρμα «frmPersons», που βασίζεται στο ερώτημα «QryPersons» και και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για προσθήκη, διόρθωση και διαγραφή στοιχείων .
Ελπίζω η παραπάνω προσέγγιση να καλύπτει το ζητούμενο.
Φιλικά/Γιώργος
|