Καλημέρα στην παρέα
Στέλιο, η επισυναπτόμενη ΒΔ αποτελεί μια φυσιολογική (χωρίς πατέντες) προσέγγιση του ζητούμενου.
Στη βάση άφησα μόνο τα αντικείμενα που σχετίζονται με τις «υπηρεσίες».
Επίσης πρόσθεσα τον πίνακα «tbl_ActionPlaces», που διευκολύνει τη συμπλήρωση των στοιχείων.
Η καταχώρηση των στοιχείων γίνεται με τη σύνθετη φόρμα «frm_Action2».
Οι μεταβολές στη φόρμα (προσθήκες, μεταβολές, διαγραφές) αποθηκεύονται αυτόματα (χωρίς κώδικα) στους αντίστοιχους πίνακες.
Με λίγο κώδικα, πραγματοποιούνται και οι περιορισμοί:
- Οι δύο πρώτοι της ομάδας να έχουν τον τίτλο του επικεφαλής και
- Το πλήθος των εγγραφών της δευτερεύουσας φόρμας να ισούται με τον αριθμό των ατόμων της ομάδας
.
Εκτιμώ τη φαντασία τις ιδέες και τις πατέντες, αλλά δεν πρέπει να αποκλείουμε και τις «ταπεινές» λύσεις ....
Είδα ότι τους εργαζόμενους τους χωρίζεις σε ενεργούς και μη.
Νομίζω ότι θα πρέπει να βάλλεις δύο πεδία ημερομηνίας για να καταχωρείς την ημερομηνία παρουσίασης στην υπηρεσία και την ημερομηνία αποχώρησης.
Καλό είναι να σκεφτείς και το εξής:
Ας υποθέσουμε ότι το 80% των εργαζόμενων βρίσκονται κάθε μέρα στη δουλειά τους.
Καταχωρώντας, για μία μέρα, στοιχεία μόνο για το 20% έχουμε όλα τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για όλο το προσωπικό (μπορούμε να απαντήσουμε στο ερώτημα που ήτα ο Χ την Ψ ημερομηνία).
Στη συνέχεια με κατάλληλα ερωτήματα, φόρμες συγκεντρωτικούς πίνακες κλπ τα στοιχεία αυτά μπορούμε να τα εμφανίσουμε, όπως θέλουμε.
Φιλικά/Γιώργος