29-01-12, 13:08
|
Όνομα: Χρηστος Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007, Ms-Office 2010, Ms-Office 365 Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική | | Εγγραφή: 19-02-2010 Περιοχή: Βραχατι Κορινθιας
Μηνύματα: 130
| |
Κατηγορία εργαζομένων και επίσημες Αργίες
Καλημερα στο Forum
Προεκυψε ενα ακομη προβλημα που ζητα την λυση του
Στην εταιρια που εργαζομαι εχουμε 2 κατηγοριες εργαζομενων ως προς τις επισημες αργιες
Στην ( Α ) κατηγορια οι αργιες Θεοφανειων,Καθαρης Δευτερας,Δευτερας του Πασχα, 28ης
Οκτωβριου θεωρουνται ως εργασημες ημερες και ως εκ τουτου δεν αφαιρουνται απο την αδεια
Εαν ομως καποιος εργαζομενος την δηλωση ως ημερα αδειας τοτε ισχυει η δηλωση του εργαζομενου και η αργια αφαιρειτε απο την αδεια
Στην ( Β ) κατηγορια οι παραπανω αργιες θεωρουνται ως αργιες και αφαιρουνται .
Πως θα μετατρεψουμε την Module1 της βασης που σας ανεβαζω ωστε να εναρμονησθη με τα παραπανω δεδομενα
Στον πινακα Προσωπικα στοιχεια εχω προσθεση ενα πεδιο με την ονομασια ιδιαιτεροτητα μηπως
βοηθηση στην λυση του προβληματος
Με εκτιμηση Χρηστος
|