
11-02-25, 17:32
|
 | Διαχειριστής Όνομα: Τάσος Φιλοξενιδης Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 365 Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική, Γερμανική | | Εγγραφή: 21-10-2009
Μηνύματα: 2.028
| |
Καλησπέρα Σάκη.
Το πρόβλημα φαίνεται να σχετίζεται με τον νέο εκτυπωτή που εγκατέστησες.
Ενδέχεται να μην είναι σωστά ρυθμισμένος ή να προκαλεί κάποιο conflict στην εφαρμογή σου.
Ακολουθούν μερικές ιδέες για να εντοπίσεις και να διορθώσεις το πρόβλημα: - Έλεγχος Διαθεσιμότητας Εκτυπωτών
Βεβαιώσου ότι το Printers.Count επιστρέφει σωστή τιμή. Αν το Printers.Count = 0, ίσως η λίστα εκτυπωτών δεν είναι διαθέσιμη ή υπάρχει πρόβλημα με τα drivers.
- Διαχείριση Σφαλμάτων (Error Handling)
Πρόσθεσε κώδικα για να πιάσεις τυχόν σφάλματα: Κώδικας: Private Sub Form_Load()
On Error GoTo ErrorHandler
Dim i As Integer
Dim strDefaultPrinter As String
' List all available printers
For i = 0 To Printers.Count - 1
List1.AddItem Printers(i).DeviceName
Next i
strDefaultPrinter = Application.Printer.DeviceName
Me.List1 = strDefaultPrinter
'======================
Me.Move 0, 0
Exit Sub
ErrorHandler:
MsgBox "Σφάλμα κατά την φόρτωση εκτυπωτών: " & Err.Description, vbCritical
End Sub
- Έλεγχος Driver Εκτυπωτή
Βεβαιώσου ότι έχεις εγκαταστήσει τον σωστό και ενημερωμένο driver για τον νέο εκτυπωτή.
Δοκίμασε να απεγκαταστήσεις προσωρινά τον νέο εκτυπωτή για να δεις αν το πρόβλημα επιμένει.
- Ρύθμιση Προεπιλεγμένου Εκτυπωτή
Δοκίμασε να αλλάξεις προεπιλεγμένο εκτυπωτή μέσα από το λειτουργικό σύστημα και επανεκκίνησε την εφαρμογή. - Debugging με MsgBox
Πρόσθεσε ενδιάμεσες εντολές για να δεις πού συμβαίνει η διακοπή: Κώδικας: MsgBox "Default Printer: " & Application.Printer.DeviceName
Δοκίμασε αυτά και πες μου αν σου έδωσε κάποιο αποτέλεσμα!
__________________ Ms-Office Development Team Ανάπτυξη επαγγελματικών εφαρμογών |