11-11-24, 11:53
|
Όνομα: Χαρίλαος Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2016 Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική | | Εγγραφή: 11-11-2024
Μηνύματα: 3
| |
Προγραμμα αδειων υπαλληλων σε excel
Καλησπερα στην ομαδα ,
θα ηθελα την βοηθεια σας σε κατι που εχω κολλησει.
Φτιαχνω αρχειο excel με τις αδειες των υπαλληλων.
Εχω κολλησει σε : Στο Φυλλο " Λιστα υπαλληλων " βαζω το ονοματεπωνυμο του καθε υπαλληλου και στο πεδιο " συνολο κανονικης αδειας " συμπληρωνω την συνολικη αδεια που εχει ο καθε ενας .
επειτα στο Φυλλο " παρακολουθηση αδειων υπαλληλων " συμπληρωνω τον τυπο της αδειας , απο ποτε μεχρι ποτε , το ονοματεπωνυμο του υπαλληλου και αυτοματα εμφανιζει τον αριθμο της αδειας που παιρνει.
εκει που εχω κολλησει ειναι στο αρχικο Φυλλο " προβολη ημερολογιου " , στο κουτακι-πεδιο " Συνολο κανονικης Αδειας " να μου εμφανιζει αυτο που εχω περασει απο το Φυλλο " Λιστα υπαλληλων " πεδιο " Συνολο κανονικης αδειας " .
Επισης στο αρχικο Φυλλο " προβολη ημερολογιου " να μου αφερει απο το πεδιο " Συνολο κανονικης αδειας " με το πεδιο " Κανονικη Αδεια " και το αποτελεσμα της αφαιρεσης να εμφανιζεται στο πεδιο " Υπολοιπο κανονικης Αδειας "
Ευχαριστω παρα πολυ εκ των προτερων
|