Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 09-10-21, 14:26
tolispap Ο χρήστης tolispap δεν είναι συνδεδεμένος
Όνομα: Τόλης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2007, Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 29-07-2019
Μηνύματα: 11
Προεπιλογή ΒΔ προσωπικού για άδειες

Καλησπέρα σε όλους.
Θα ζητήσω την πολύτιμη βοήθειά σας.
Φτιάχνω μια βάση προσωπικού εργαζομένων. Εχω δημιουργήσει ένα πίνακα προσωπικού και ένα πίνακα αδειών στον οποιο καταχωρούνται οι άδειες του προσωπικού. Στις άδειες (εχω δει τις βάσεις που αφορούσαν άδειες στο φορουμ), με ενδιαφέρει το πότε και ποιά χρονιά έχει χορηγηθεί η άδεια και όχι οι τυχόν αργίες να μην υπολογίζονται.
Με ενδιαφέρει όμως το υπόλοιπο των αδειών.
Χρησιμοποιόντας 2 τρόπους μέσω ερωτημάτων δεν παίρνω το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Με τον πρώτο τρόπο, κάνοντας άθροισμα στις ημέρες αδειών, μου αφαιρεί μόνο την τελευταία άδεια.
Με τον δεύτερο τρόπο, ζητώντας άθροισμα στο άθροισμα των ημερών των αδειών, λειτουργεί αλλά μου εμφανίζει ένα παράθυρο διαλόγου που πρέπει να πατήσω ΟΚ στην τιμή της παραμέτρου, το οποίο δε θέλω να το εμφανίζει.
Πώς διορθώνεται αυτό είτε με τον πρώτο τρόπο είτε με τον δεύτερο;
Επίσης, το δεύτερο που προσπαθούσα να κάνω είναι ένα ερώτημα που θα μου δείχνει συγκεντρωτικά ανα εργαζόμενο τις άδειες που έχει πάρει και το υπόλοιπο των αδειών του, ανά είδος αδείας.
Ανεβάζω μια πρόχειρη ΒΔ για να εφαρμόσω την όποια λύση στην βάση που φτιάχνω.
Σκοπός είναι να κατανοήσω το λάθος μου ή αυτό που δεν γνωρίζω, να το μάθω και να μην επανέρχομαι για το ίδιο θέμα.
Ευχαριστώ πολύ.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: accdb Prosopiko.accdb (484,0 KB, 33 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση