Καλημέρα
Κώστα, ξεχνάω τον κώδικα που μας δείχνεις
και πάμε στην πρώτη ερώτηση που αφορά τις συναρτήσεις...
Η συνάρτηση =Filter(), ισχύει για Excel 365.
Αν έχεις τέτοια έκδοση
(παρακαλώ ενημέρωσε το profile σου για να μπορούμε να απαντάμε με τα σωστά εργαλεία)
τότε:
Κώδικας:
=FILTER(Φύλλο1!A3:D15;Φύλλο1!C3:C15=Φύλλο2!E8,"")
στο πρώτο κελί,, που θέλεις να δεις την φιλτραρισμένη λίστα σου,
με κριτήριο που βρίσκεται στο κελί Ε8 (drop down) του 2ου φύλλου.
*Μπορείς επιπλέον, να βάλεις την =Filter(), ένθετη σε μια =Sort(),
για να πάρεις τα αποτελέσματα ταξινομημένα (προαιρετικό).
Για τις άλλες εκδόσεις του Excel, που δεν υποστηρίζουν την =Filter():
Κώδικας:
=INDEX(Φύλλο1!$B$3:$B$15;SMALL(IF(Φύλλο1!$D$3:$D$15=Φύλλο2!$E$8;
ROW(Φύλλο1!$B$3:$B$15)-ROW(Φύλλο1!$B$3)+1);ROWS(Φύλλο1!$B$3:$B3)))
Ο τύπος είναι Array, και πρέπει να εισαχθεί με Ctrl+Shift+Enter.
Σημείωση:
Τα πιο πάνω, είναι λύσεις σωστές μεν αλλά κατά την γνώμη μου...«άχρηστες»...
Αν βάλεις τα δεδομένα σου σε πίνακα, τότε ένα απλό φίλτρο ως προς «Τμήμα»
είναι αρκετό, χωρίς να χρειάζεσαι τίποτε άλλο...
Τέλος...
λύσεις, μπορούν να δοθούν και με:
1. Pivot Table
2. Σύνθετο φίλτρο (στο ίδιο φύλλο με τα δεδομένα)
3. Με κώδικα
VBA...