Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 06-10-14, 10:23
aristarchosel Ο χρήστης aristarchosel δεν είναι συνδεδεμένος
Όνομα: Νίκος
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική
 
Εγγραφή: 21-07-2014
Μηνύματα: 8
Προεπιλογή Ερωτηση για excel ή access

Καλημερα σας ειμαι καινουριος στο φορουμ σας.θα ηθελα τη βοηθεια σας σχετικα με την επιλογη excel ή access;
Δουλευω σε εταιρια με πελατες και θελω να δημιουργησω ενα αρχειο ειτε excel ειτε access η οποια να καταχωρω τα εντυπα δηλαδη να εχει 1 γραμμη με 10 στηλες(ημερ,ειδοσ δικογραφου,υπε ου καθ ου κλπ) και καθε φορα να καταχωρω τα στοιχεια που θελω,σ αυτα σαν εγγραφη επισης θελω να υπαρχει μια συζευξη δηλαδη οταν γραφω τ ονομα του δικηγορου αυτοματα να μου βγαζει τον αριθμο φακελου τα τηλεφωνα διευθυνση κλπ,λογικα καπου θα καταχωρω τους δικηγορους σαν βαση τους πελατες και αυτοματα να μ λεει τον αριθμο φακελου αφμ διευθυνση κλπ,και να κανω την αναζητηση με βαση καποιο στοιχειο και αυτο να μ εμφανιζει τις εγγραφες που αναζητω.
Στην access δε μπορω να το δημιουργησω δεν εχω τις γνωσεις αν μπορειτε να με βοηθησετε.
σας ευχαριστω για το χρονο σας
με πολυ εκτιμηση
Απάντηση με παράθεση