06-10-14, 11:23
|
Όνομα: Νίκος Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 2010 Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική | | Εγγραφή: 21-07-2014
Μηνύματα: 8
| |
Ερωτηση για excel ή access
Καλημερα σας ειμαι καινουριος στο φορουμ σας.θα ηθελα τη βοηθεια σας σχετικα με την επιλογη excel ή access;
Δουλευω σε εταιρια με πελατες και θελω να δημιουργησω ενα αρχειο ειτε excel ειτε access η οποια να καταχωρω τα εντυπα δηλαδη να εχει 1 γραμμη με 10 στηλες(ημερ,ειδοσ δικογραφου,υπε ου καθ ου κλπ) και καθε φορα να καταχωρω τα στοιχεια που θελω,σ αυτα σαν εγγραφη επισης θελω να υπαρχει μια συζευξη δηλαδη οταν γραφω τ ονομα του δικηγορου αυτοματα να μου βγαζει τον αριθμο φακελου τα τηλεφωνα διευθυνση κλπ,λογικα καπου θα καταχωρω τους δικηγορους σαν βαση τους πελατες και αυτοματα να μ λεει τον αριθμο φακελου αφμ διευθυνση κλπ,και να κανω την αναζητηση με βαση καποιο στοιχειο και αυτο να μ εμφανιζει τις εγγραφες που αναζητω.
Στην access δε μπορω να το δημιουργησω δεν εχω τις γνωσεις αν μπορειτε να με βοηθησετε.
σας ευχαριστω για το χρονο σας
με πολυ εκτιμηση
|