Θέμα: Word Merge

Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 05-04-13, 11:51
Το avatar του χρήστη Tasos
Tasos Ο χρήστης Tasos δεν είναι συνδεδεμένος
Διαχειριστής
Όνομα: Τάσος Φιλοξενιδης
Έκδοση λογισμικού Office: Ms-Office 365
Γλώσσα λογισμικού Office: Ελληνική, Αγγλική, Γερμανική
 
Εγγραφή: 21-10-2009
Μηνύματα: 2.011
Προεπιλογή

Καλημέρα Θάνο!

Το μόνο που μπορείς να κάνεις με VBA είναι να συμπληρώσεις δεδομένα σε ένα έγγραφο και να επαναλαμβάνεις τη διαδικασία για το καθένα από τα 200 έγγραφα όπως προανέφερες.

Ακόμα και αν αυτοματοποιήσεις την επανάληψη, η διαδικασία αυτή θα είναι περισσότερο χρονοβόρα από τη μέθοδο αλληλογραφίας του Word.

Κατά τη γνώμη μου, αν τα έγγραφα προορίζονται μόνο για εκτύπωση θα πρέπει να αν θα βόλευε να δημιουργήσεις μια έκθεση μέσα στην Access με διάταξη όπως η αντίστοιχη του Word και να εκτυπώνεις από εκεί.

Τάσος
__________________
Ms-Office Development Team
Ανάπτυξη επαγγελματικών εφαρμογών