Γιώργο καλησπέρα!
Αν κατάλαβα καλά, θέλεις να εξαγάγεις τα φύλλα σου σε νέα βιβλία κάθε φορά και να μπορείς να
τα εισαγάγεις στο κεντρικό βιβλίο ( το παράδειγμα σου ) όταν χρειαστεί.
Αν τα φύλλα που θα εξαχθούν χρησιμοποιηθούν και για άλλο σκοπό εκτός από να τα δεις στο κεντρικό βιβλίο,
μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον κώδικα του μηνύματος:
http://www.ms-office.gr/forum/excel-...eo-biblio.html.
( θα χρειαστούν κάποιες προσαρμογές ).
Σε κάθε άλλη περίπτωση όπως και στην περίπτωση της επαναφοράς που αναφέρεις, είναι προτιμότερο να περνάς τις 10-15 τιμές του φύλλου
σε μια και μοναδική γραμμή ενός φύλλου στο ίδιο βιβλίο όπου το
πρώτο κελί της γραμμής αυτής θα περιέχει την ημερομηνία σαν
Α/Α.
Θα δημιουργήσεις δηλαδή κάτι σαν αντιμετάθεση των δεδομένων.
Παράδειγμα:
Για
Α' ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ και
Β' ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑΣ (κεφαλίδες):
Ημερομηνία | 1.ΣΥΝΕΡ. ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ | 2.ΔΕΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΗ | 3.ΥΔΡΕΥΣΗ | 4.ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΞΟΔΑ ΚΟΙΝΟΧ | 5.ΚΗΠΟΥΡΟΣ | 1.ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ | 2.ΔΕΗ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ κοκ. σε μία γραμμή.
Κάτω από αυτές τις στήλες θα μπαίνουν τα ανάλογα δεδομένα από το φύλλο Δαπάνες.
Με τον τρόπο αυτό θα είναι πιο απλό να αποθηκεύεις τα δεδομένα σου αλλά και να τα επαναφέρεις με αναζήτηση ( προγραμματιστικά ) στο φύλλο δαπάνες.
Σε κάθε περίπτωση, αφού χρησιμοποιείται
VBA θα πρέπει να μορφοποιήσεις τα φύλλα σου να έτσι που να μη περιέχουν συγχωνευμένα κελιά.
Αν σε ενδιαφέρει η ιδέα το ξανασυζητάμε.
Φιλικά
Τάσος